Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2008

ερωτηματολογιο.

1) Ονομα. Λουσία.


2)Γενεθλια. 2/7/1987


3)Ζωδιο.Καρκινος.(με ζυγο, το λεμε και αυτο??)


4)Χρωμα μαλλιων. Καστανοκοκκινο.(καποτε καστανο σκετο)


5)Χρωμα ματιων.Μουχλε.


6)Εχεις ερωτευτει ποτε? Δεν ξερω, δεν απαντω.


7)Ειδος μουσικης που ακους. Ροκ, παραδοσιακα, ρεμπετικα, μεταλ,new age, apocalyptic folk (για την ηλιθια ορολογια δεν φταιω εγω)εντεχνο,soundtracks καποια πραγματα απο ολα αυτα συν οτι αλλο μ αρεσει κατα καιρους.


8)Χαρακτηρας disney η warner. Αριελ, και απο τη warner εκεινος ο μικρος αντιπαθητικος εξωγηινος .


9)Ποιος φιλος/φιλη σου μενει μακρια? Η φιλη μου η Σιλια που μενει πλεον Ρουμανια...


10)Πρωτο πραγμα που σκεφτεσαι μολις ξυπνησεις. "νυσταζω γαμω το ξυπνητηρι σας"


11)Κατι που εχεις παντα μαζι σου και δεν αποχωριζεσαι ποτε. Δεν νομιζω οτι υπαρχει, αν κατι δεν το αποχωριζομαι ειναι απλα επειδη εχω ξεχασει οτι υπαρχει και το κουβαλαω απο δω κ απο κει μεχρι να το αντιληφθω και να το στειλω απο κει που ρθε!


12)τι εχεις στον τοιχο σου? ζωγραφιες και ασπρη μπογια.


13)τι εχεις κατω απ το κρεβατι σου? Ενα μοβ πλαστικο κουτι με τσαντες.Και ισως καμια καλτσα.


14)Αν ησουν μονος/ μονη στο σπιτι και ακουγες ενα βαζο να σπαει τι θα εκανες? θα ειχα φυσικα τα δυο ασυρματα τηλεφωνα διπλα μου και το κινητο μου και το ματσουκι που κανει ηλεκτροσοκ, οποτε με σημαδεμενο το 100 σε ενα απο ολα αυτα τα τηλ και το ηλεκτροσοκ σε αναταση θα κατευθυνομουνα προς το σημειο που ακουστηκε ο θορυβος, ετοιμη να επιτεθω και αμεσως μετα να πατησω το κουμπι για να χτυπησει ο συναγερμος και αν δν τον ακουσουν να καλεσω την αστυνομια, κ αν δν ερθει να βγω στο παραθυρο και να ουρλιαζω βοηθεια με σφαζουν.


15)Αγαπημενος αριθμος. 7 .


16)Αγαπημενο ονομα. Ορεστης. Και Ηλεκτρα.


17)Το χομπι σου. ταβανινγκ, γραψιμο (κατα καιρους),ζωγραφικη των τοιχων μου(κατα καιρους)παιζω πιανο κατα καιρους, τραγουδαω στο μπανιο μου, και χορευω και οριενταλ (οχι επαγγελματικα και ΟΧΙ με την κοιλια εξω)διαβαζω και βιβλια.


18)που θα θελες να σουν τωρα? Στη βαρκελωνη με το σακο στους ωμους.


19)Μια ευχη για το μελλον.Να πεσουν ολες οι κυβερνησεις και να επικρατησει ο αναρχοκολλεκτιβισμος. Και ολα τα παγωτα να γινουν φραουλα και ολα τα παιδια να ειναι ευτυχισμενα.


20)Αν μπορουσες να ταξιδεψεις στο χρονο και να γυρισεις πισω, σε ποια εποχη θα πηγαινες? Τοτε που εγινε το big bang να δω αν εγινε.Η στο μεσοπολεμο.


21)Φωτια! Παρε κατι μαζι σου. Τον πυροσβεστηρα χοχοχο.


22)Αγαπημενο λουλουδι. τα λουλουδια απο τις πορτοκαλιες.


24)Αγαπημενη ταινια. δεν μου ρχεται τιποτα τωρα ειλικρινα! το σρεκ 2!!


25)Αγαπημενο τραγουδι. Αλλαζω αγαπημενο τραγουδι καθε μηνα...Αυτο το μηνα ειναι το "μεσα στη θαλασσα" του Αγγελακα με Βελιωτη.


26)Αγαπημενο βιβλιο. αχ παλι δν μ ρχεται, το ονομα του ροδου, ο αρχοντας των δαχτυλιδιων, ο γλαρος ιωναθαν λιβινγκστον, διαλεξτε κατι εχω κ αλλα.


27)Αγαπημενο ζωο.Αλογο. και τα σκυλια γατια ποντικια ολα τα ζωα μ αρεσουν.


28)Αγαπημενο ρουχο. φουστες. και φορεματα.με κολαν.


29)Αγαπημενος καλλιτεχνης.Χαχα σωθηκαμε. Αυτη τη βδομαδα ειναι ο Αγγελακας που στιχισε το Αγαπημενο μου Τραγουδι.


30)Αγαπημενο χρωμα. Ενα πρασινομπλε. Δν ξερω πως λεγεται κανονικα. Εγω ετσι το λεω.


31)Αγαπημενο φαγητο. Γεμιστα. και μακαρονια σκετα με τυρι χοχοχο


32)Με ποιον χαρακτηρα καρτουν ταυτιζεσαι? ειπα και πριν ωρε.


33)Κακη συνηθεια. Αναβλητικοτητα.


34) Χαρακτηριστικο της προσωπικοτητας σου που σου αρεσει.Ικανοτητα διαπροσωπικης επικοινωνιας(ειμαι καλη στη μαλακια και στο μπλαμπλα!)


35)Χαρακτηριστικο της προσωπικοτητας σου που δεν σου αρεσει. Τεινω ναι ειμαι ψυχοπονιαρα εκει π δεν πρεπει.Η μαλλον να θεωρω οτι ειναι καλο να ειμαι παντου ψυχοπονιαρα.


36)Συνηθισμενη ατακα. "ε.....? δεν ακουσα" το λεω 1200 φορες ειδικα σε μερη με κακη ακουστικη,αλλα και παντου.


37)Δουλεια που θα θελες να κανεις.Ψυχολογος.Αυτο σπουδαζω κιολα. Αλλιως κατι με παιδια η με αρρωστους η ζωα η στη φυση η,η,η,η,η.


38)Μεγαλυτερος φοβος.Οτι ολοι θα πεθανουν και θα μεινω μονη μου.Και φοβαμαι και τις νυχτοπεταλουδες.

39)Η καλυτερη πιτσα. Η πιτσα στην Πλατεια Παπαδιαμαντη που παντα μου διαφευγει το ονομα της πιτσαριας.


40)Πιστευεις οτι τα κατοικιδια ζωα ειναι: Πιο συννενοησιμα απο τους κατοικιδιους ανθρωπους.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θα κάνω κι εγώωωωωωω!!!!!!!!
Χ-D

το χρώμα "μουχλέ"...λοοοοοοοοοοοοολ!!!!

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Μουχλε ειναι.Ψεμματα να πω?αντε κανε κανε.

Chris είπε...

Ρε ειλικρινά, είχα 2 μέρες να μπω και έχεις κάνει 500 ποστ.

Έχω κλάσει πάνω μου στο γέλιο. Μπας και γράφεις σε κανένα περιοδικό και είσαι εδώ ινκογκνιτο?

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

ναι ποσταρω ασυστολα τωρα τελευταια!χιχι ναι γραφω στο κοσμοπολιταν αλλα το κρυβω.θενκς ρεεεε!

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p