Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2008

Ε αντε και στο διαολο καθυστερημενα σεξιστικα βλητα.

Επειδη η μανα σου φιλε μου δεν εκανε εκτρωση,δεν θα την πληρωνουμε ολοι εμεις οι οι υπολοιποι.Και νταξ.Να πω οτι εχεις αισθηματα ανωτεροτητας επειδη εχεις iq 290 και οι ανθρωποι σου φαινονται σαν ραδικια με ποδια, να πω παει στο διαολο,ειμαι πολυ χαζη για να σε κρινω, η τεσπα δεν ασχολουμαι με τα ψυχολογικα προβληματα της ανενταχτης διανοιας ,εχω κι αλλες δουλειες.Αλλα με τι παπαρια αγαπητε μου φιλε, που να σου ξεραθουν και να σου πεσουν, το παιζεις εξυπνος ανωτερος και γαμω τους μαγκες, οταν και η πιο ασχετη κοπελια κανει πιο γρηγορα αυτο που εσυ πασχιζεις μετα κοπων και βασανων(το οποιο ειναι επιπεδου πουτσου και κατω)και στο τελος δεν τα καταφερνεις κιολα.Και μας κανεις και λογοκρισια.Ναι μαγκα μου, φυσικα και θα ευνοησουν εμενα στη δουλεια, γιατι εγω τουλαχιστον εχω εγκεφαλο και οχι πατατακια τσακιρης μεσα στο κεφαλι μου.Και ναι , αμα τα βγαλεις εσυ περα με τη σχολη της Ιωαννας που οπως λες ειναι "καλη για κοπελα" , εγω θα γινω ο Μαο Τσε Τουνγκ.Που θα εμπαινες μεσα στο αμφιθεατρο και θα εχασκες.Και ναι , ασχολουμαι με τα πολιτικα οσο θελω, γιατι δεν εχω κριτικη ικανοτητα σωληνα αποχετευσης.Που το βρισκεις και αντιαισθητικο.Αντε μου και στο διαολο ανεγκεφαλοι.Ουφ συγχιστηκα παλι.

5 σχόλια:

Rania είπε...

ααα!!!επιγειο ufo πετυχες κ εσυ??
και οσο για τα πολιτικα εχουν τρελο κολλημα και κομπλαρουν οταν ξερουν οτι κατεχουμε το θεμα περισσοτερο...και φυσικα τους φευγει η μαγκια....αντε γεια μαλακες...

Ανώνυμος είπε...

^
Δυστυχώς το βλέπουμε συχνά αυτό το ούφο που λέει η μπουγάτσα!Γαμώ την γκαντεμιά μας δηλαδή!
Μου είπε σήμερα ότι μιλάω μακάβρια+να μην μιλάω έτσι επειδή είπα τι? Ότι όλοι μια μέρα πεθαίνουμε, no one lives for ever and ever!Άντε γεια είναι ο τύπος!!!!!Και λιγούριιιιιι!
Μπλιαχ!

Chris είπε...

ΞΥΛΟ ΡΕ!

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Πραγματικα ετσι και τον ξαναδουμε σημερα θα ποσταρω βρισιδια για μια βδομαδα.(ναι ξερω εσεις την πληρωνετε,αλλα ο τυπας δεν παιζεται, ειπε κ αυτο στο εργαλειο, ειπε κ αλλα το ζωον,θα παραγγειλω καμια πιτσα να τον μπουκωνουμε για να το βουλωνει)ΞΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟ ΒΡΩΜΟΞΥΛΟΟΟΟ

Rania είπε...

ξύλο ξύλο.......

Το μόνο σίγουρο στη ζωή είναι ο θανατος...Πω πω τι φοβουνται...οτι οσο το λες εχεις μεγαλυτερες πιθανοτητες να το παθεις...αν ειναι ετσι....

ΤΖΟΚΕΡ ΤΖΟΚΕΡ ΤΖΟΚΕΡ.....μπας και....

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p