Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2008

Νιαου

Χτες πεθανε η γατα της γιαγιας μου.Πρεπει να ηταν χμ,14 χρονων. Περιεργη γατα, ερχοταν οταν τη φωναζες με τ ονομα της.Σιαμεζα, ασπρη, παντελως αλλοιθωρη. Γαλανοματα παντως.Πηδαγε μεχρι τη λαμπα, οταν κρεμουσαμε ενα σκοινακι απ τη λαμπα.
Και γω σημερα τελειωσα το ecdl.Τελευταια ενοτητα."Ο σκληρος δισκος ειναι για τον υπολογιστη,οτι το χαρτι για τον εκτυπωτη?"Κρισεως.Παραδοξως ρωτησα τον υπολογιστη μου αλλα δεν μου απαντησε.Ποτε δεν μιλαει γι αυτα που νιωθει.Το ιδιο και ο εκτυπωτης.Παρολα αυτα τελειωσα.
Και τα πραγματα τελειωνουν.Και οι γατες πεθαινουν.Και οι ανθρωποι πεθαινουν,αλλα αυτο δεν θα το σκεφτω τωρα.
Τωρα θα σκεφτω οτι οι διαφημισεις λενε μαλακιες, πηγε η μανα μου και πηρε το herbal essences και ακομα περιμενω τον οργασμο.Τελοσπαντων, παω να ξανακανω μπανιο, μπορει να πετυχει αυτη τη φορα.

5 σχόλια:

Unknown είπε...

Basika ksexasan na anaferoun oti den prepei na beis monh sou sto banio. Dokimase to me parea kai isws exei ta epithymhta apotelesmata. ;)

Rania είπε...

^θεοςςςς

ρε ο γατος μου ειναι τελειως στον κοσμο του...εχει μαθει μονο τη διαδρομη που οδηγει στο φαι στο χωμα του και στο κρεβατι .....αυτο που λεμε ..."μαμ κακα και νανι..."

χαζο Τζιμυ....

Ανώνυμος είπε...

Ooooh....REST IN PEACE ΚΑΤΣΟΥΛΙ!
Ποοοο....λατρεύω τις γάτες!

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Αυτες στην τηλεοραση κανουν μονες τους μπανιο.Αμα ειχαμε παρεα δε θα καταφευγαμε στα σαμπουαν!μουχαχαχα.

Ζωη και κοτα το γατι σου! Μακαρι να μουνα γατι....

Και γω τις λατρευω...

Chris είπε...

Μάλλον δεν πρέπει να το βάλεις στα μαλλιά το σαμπουάν.

Γαμώτο, είμαι χυδαία.
Απολογούμαι.

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p