Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

μαλακιες δυο η εκδικηση

Πραγματικα αυτη τη στιγμη(αναμενοντας το σκουπιδιαρικο να χτυπησει) εχω σιχαθει τον εαυτο μου. Δηλαδη εχω καταντησει μια αηδια, με βλεπω στον καθρεφτη και θελω να με μουτζωσω.Ημουνα καποτε ενα τακτικο πλασμα. Τακτοποιουσα τις υποχρεωσεις μου. Διαβαζα τα μαθηματα μου.Επαιρνα καλους βαθμους.
Τωρα κανω πεντε αιωνες να παρω τον κωλο μου να πληρωσει μια κωλοκαρτα π χρωσταει, αλλο τοσο να πληρωσει το γαμοπροστιμο του συστηματος, αλλο τοσο να σηκωθω να βγω εξω, και να μη μιλησω καν για διαβασμα γιατι εκει το παρδαλο κατσικι θα παθει ενδοκαλαμικη αμφιταλαντωση απ τα γελια και θα πεσει ξερο.Γιατι ρε πουστη μου?Ηλιθια δεν ειμαι.Τουλαχιστον οχι με τη στενη εννοια της λεξης. Η σχολη μ ειναι το μονο πραγμα π ηθελα και θελω να κανω σε αυτο τον αδικο ντουνια.Και παρολ αυτα, χρησιμοποιω τα εγκεφαλικα μου κυτταρα κανοντας ταβανινγκ (το ευγενες σπορ κατα το οποιο κοιταω το ταβανι με προσηλωση σκεπτομενη πραγματα τυπου "γιατι οι φασιστες ειναι φασιστες " "γιατι τ αστερια τρεμοσβηνουν" και "πως φτιαχνονται τα κρουτον")Και να πεις οτι βγαινω και το γλενταω?Να πω ναι. Σκατα κανω.Ναι οταν βγαινω το γλενταω.Αλλα ποιος χεστηκε. Κ αυριο θα κοπω και στην ενοτητα "αρχεια και φακελοι, πως να αλληλεπιδρατε μαζι τους με τρυφεροτητα , στοργη και προδερμ" γιατι αντι να διαβασω καθομαι και γραφω μαλακιες εδω.
Αντι να κατσω να διαβασω.Η ναβγω εξω να βρω κανα γκομενο. Που κοντευω να πιασω πουρι απ την αγαμια.Και μετα βριζω τους αντρες.Ποιους αντρες? π εχω να γνωρισω καποιον απ το 1621 λες και ειμαι εγκλειστη ταμμενη και κλεισμενη σε μοναστηρι ?Γαμω τη μαλακια π με δερνει γαμω? ε?Π ο τελευταιος αντρας μ την επεσε γιατι λεει ηθελε να κανουμε εναν μπαφο μαζι?Αλλα οχι καλα να παθω.Καλααααα να παθω τετοια μαλακω που ειμαι.Να κατσω μεσα να φαω τον κοσμο να γινω 700 κιλα και μετα να καθομαι να κλαιγομαι γτι δεν μου την πεφτουν επειδη ειμαι χοντρη.Ουστ απο δω.Ακομα και γω βαρεθηκα να μ ακουω. Παω να διαβασω τωρα.Αμα κοπω αυριο, γαμω το σπιτι του Φωτουλη γαμω,θα με κρεμασω απ τ αντερα μου στο Συνταγμα.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παιδί μου εσύ έχεις πιστεύω όλα τα προσόντα!! Απλά χρειάζεσαι μια παραπάνω δόση αυτοπεποίθησης+να βρεθεί στον δρόμο σου ένας που δεν είναι τόσο μαλάκας![και δεν του έχουν πάρει τα μυαλά οι μπάφοι!!]

mariella είπε...

h pou eimaste aderfes psuxes h pou perigrafeis emena kai den to 3ereis. ma tetoia omoiothta? kai egw pou nomiza oti eimai h monh pou xei katanthsei amoivada.

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Αμοιβαδες ενωθειτε!Μαζι θα κατακτησουμε τον κοσμο! Βασια μου εχω τα προσοντα εχω και τη μουχλα.ΚΑΙ Η ΜΟΥΧΛΑ RULZ.(μεχρι τωρα.απο αυριο θα γαμαω και θα δερνω.)

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p