Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2008

Μαλακιες.

Υπαρχουν εξι ατομα π μ λενε οτι τον παιρνω μεσημεριατικα.Και καποιοι που προτιμουν τα σοκολατακια απ το σεξ.Και καποιοι π πανε διακοπες.

Υπαρχουν καποιοι που πιστευουν οτι οι γυναικες βρισκουν πιο ευκολα δουλεια και οτι δεν τα καταφερνουν με τα μαθηματικα.

Υπαρχουν καποιοι που πιστευουν στο θεο,καποιοι αθεοι, και καποιοι που λατρευουν το κοσμικο spaggetti monster.

Υπαρχουν αυτοι που νομιζουν οτι ο κθουλου ειναι αληθινος και οτι η μεση γη υπηρξε. Και καποιοι που φωτογραφιζουν νεφελιμ και ufo.

Υπαρχουν αυτοι που ερωτευονται, αυτοι που πηδιουνται, και αυτοι που αυνανιζονται.

Υπαρχουν αυτοι που τρεχουν και αυτοι που περιμενουν.

Υπαρχουν αυτοι που πινουν μοχιτο και αυτοι που πινουν ουζο.Και αυτοι που τα πινουν ολα.

Υπαρχουν οι γκομενες και οι εξυπνες.Οι αστειες και οι σοβαρες. Και οι αναμεμειγμενες. Αυτες υπαρχουν περισσοτερο.

Υπαρχει η αντιυλη και η Μπεμπα Μπλανς. Και οι δυο ειναι το ιδιο σημαντικες.

Υπαρχουν αυτοι που με καταλαβαινουν, αυτοι που δεν με καταλαβαινουν, και αυτοι που δεν τους ενδιαφερω καθολου.

Υπαρχει το σουξε "υπαρχει αλλη"

Υπαρχει η αυπνια.Και εξαιτιας της αυπνιας υπαρχει το ποστ. Παω να βυθιστω στην ανυπαρξια τωρα.

6 σχόλια:

Chris είπε...

Δεν υπάρχει αυτό το ποστ, απλά.

Ανώνυμος είπε...

Ο Κθούλου υπάρχει, είμαι η βοηθός του πανω στη γη..χεχε...beware!

Η Μέση Γη υπήρξε! Ήμουν το δαχτυλίδι της Galandriel!

Το μυαλό μου θα επανέλθει αφού κάνω πρώτα κανα μάθημα στη σχολή..
8-)

Μπουγάτσα μου, μήπως ήσουν in the Sky with Diamonds όταν πόσταρες??????

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Αυπνιες. πολλες αυπνιες. Βασια οταν αναφερομουνα σε αυτους που πιστευουν στον Κθουλου εσενα σκεφτομουνα!! χιχιχι

Rania είπε...

-η μεση γη υπαρχει...συμφωνω με τη βασια ;)
-ufo...υπαρχουν ρε... δεν εβλεπες μολντερ και σκαλι...;).
WE RE NOT ALONE....TRUTH is OUT THERE
-εγω ερωτευομαι...
-τρεχω....
-πινω τα παντα...
-αστεια σοβαρη "εξυπνη"...για γκομενα δεν με λες με την καινουργια εννοια της λεξης...
-σε καταλαβαινω
-η αυπνια ειναι η μουσα μου....

ΒΑΣΙΑ....τι κομματαρα ....lucy in the sky with diamonds...μονιμως ομως....

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

καμια σας δν απαντησε ομως στο αν τον παιρνω μεσημεριατικα! υπαρχουν προς το παρον εξι υποπτοι!!

Ανώνυμος είπε...

iparxeis k oso iparxeis 8a iparxoume:)apla gamath...

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p