Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2008

Η τελευταια μου μερα.

Αν χτες ηταν η τελευταια μου μερα,δλδ αν σημερα ειχα πεθανει,θα ειχα να λεω οτι την τελευταια μου μερα:
Ξυπνησα το πρωι κατα τις 9.Μπηκε ο πατερας μου στο δωματιο να δει αν του ειχα μεταφρασει κατι(το οποιο ειχα κατσει μεχρι τις 4 την προηγουμενη για να μεταφρασω) και με ξυπνησε αποτομα γιατι συνειδητοποιησα οτι επρεπε να εχω ξυπνησει απο τις 8.Την τελευταια μου μερα σηκωθηκα λοιπον, ξεβαφτηκα,(να βαριεμαι να ξεβαφομαι το βραδυ και ξεβαφομαι το πρωι για να ξαναβαφτω)και εβαλα μια μαυρη φουστα με το σκατουλι ζακετακι μου απο πανω.Εβαλα το τεραστιο ογκωδες βιβλιο του ecdl μεσα στην τσαντα, το οποιο ποτε δεν εχω διαβασει αλλα παντα ενα μερος του εαυτου μου νιωθει μια αρρωστη σιγουρια οταν το κουβαλαει με υφος οσιομαρτυρα απο δω και απο κει.Βγηκα απο το σπιτι κοιταζοντας στα τζαμια απο τα αυτοκινητα να δω αν το μαλλι μου φαινεται καθολου κοκκινο.Ενας στο δρομο μου ειπε "τι ομορφο κοριτσι εισαι εσυ" . Μπηκα στο 608 ακουγοντας μουσικη, και στα 5 λεπτα σηκωθηκε καποιος και εκατσα.Το ταξιδι για Ζωγραφου κυλησε ομαλα, με μια συνειδητοποιηση:ειχα ξεχασει το κινητο μου σπιτι.Ευτυχως ειμαι απο τους ανθρωπους που δεν τους αρεσει το κινητο τους αρα ακολουθησε μια αισθηση περιπετειας και ελευθεριας , σκεπτομενη χαιρεκακα οτι η προσωπικη συσκευη παρακολουθησης που εχω συνηθως πανω μου κοιμαται ησυχη και κουδουνιζει μονη της στο κρεβατι μου.
Ανεβηκα την ανηφορα για να μπω απο τον τεταρτο στη σχολη.Μπηκα στο ασανσερ και μπηκα αργοπορημενη και λαχανιασμενη στο μαθημα."μετρηση και αξιολογηση προσωπικοτητας" Ηταν τοσο ενδιαφερον που προς στιγμην τα χασα. ηταν μια συμπαθης ψυχαναλυτικη ψυχοθεραπευτρια που παρουσιαζε ενα περιστατικο της, συγκεκριμενα μια κοπελα, η οποια η μιση ηταν ιδια μια φιλη μου, και η αλλη μιση ιδια εγω, οποτε ανα 5 λεπτα ελεγα απο μεσα μου" μαλακα εγω ειμαι" και ηθελα να βαλω τα κλαμματα απο συγκινηση.
Οταν το μαθημα τελειωσε κατεβηκα στο εστιατοριο, οπου εντελως τυχαια και μετα απο αρκετες μερες π ειχαμε να βρεθουμε, συναντησα τον αδερφο μου.Φαγαμε μαζι συζητωντας περι διαφορων, μαθηματων,γονιων,χρηματων, μια ανωμαλη προεκταση του σπιτιου μου στη σχολη , μονο ο αδερφος μου συνηθως προεκτεινει την αισθηση σπιτιου σε διαφορα ασχετα μερη, δεν ξερω γιατι, πρεπει να το κοιταξω δεν εχω και λεφτα για ψυχοθεραπειες.
Και μετα πηγα στο κεντρο να δωσω ecdl.Οπου βρηκα φιλους να κανουν τεστακια.(ειδατε π δεν χρειαζονται τα γαμοκινητα?) εδωσα λοιπον, μεσα σε μια αισθηση απολυτης αδρανειας , βαρεμαρας, απουσιας αγχους, αναγκης για σοκολατα. Και περασα.Και μετα τσουπ ηρθε το ολγι,και το αξιαγαπητο εργαλειο με μια αποκοσμη λαμψη ομορφιας "ο χωρισμος μου παει πολυ" και η καρυδουλα με το χαμογελο της χοροπηδωντας, να μας ενημερωσουν οτι ολοι θα παμε για καφε.εμενα μ ειχαν στειλει μυνημα, αλλα η συσκευη παρακολουθησης δεν ηταν σε θεση να με ενημερωσει, ανημπορη οπως κειτονταν στο σπιτι μου.Πηγαμε λοιπον στη rezin για σοκολατα.Και μιλησαμε και μιλησαμε και γελασαμε και αναλυσαμε και μιλησαμε χωρις τοσο να εχει σημασια το τι λεμε, αλλα αυτη η γενικοτερη ατμοσφαιρα συννενοησης,ζεστασιας και χαρας . Και μετα στο τελος εμεινα εγω με την καρυδουλα που πηγαμε να φαει σουβλακια, και μιλησαμε και αναλυσαμε και μιλησαμε και αναλυσαμε και στο τελος καταληξαμε να συζηταμε στο τρενο "πως θα ηθελα να ειναι η τελευταια μου μερα" Να τη λοιπον αυτη ειναι. (μαλακα ελπιζω να μην ψοφησω σημερα,θα σας στοιχειωσω απ το κακο μου)

5 σχόλια:

Chris είπε...

Αν ήταν η τελευταία σου μέρα, τζάμπα το 'δωσες το ECDL ρε ψυχή.

Unknown είπε...

Kai milhsame kai analysame kai milhsame...

H pemptousia twn anthrwpinwn sxesewn. Stulf pote pame gia ryzi eipame? :P

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Ειμαι ακομα ζωντανη! Ναι δυστυχως, ουτως η αλλως, τζαμπα το εδωσα, το παραδεχομαι, σνιφ.

Ολοι αναλυουμε τοσο πολυ που στο τελος θα μαλλιασει η γλωσσα μας.πωπω πατε για ρυζι?????

Ανώνυμος είπε...

"αποκοσμη λαμψη ομορφιας".....το σχόλιό σου με σκλάβωσε μπουγάτσα μου!!!!!!!!!Θενκς!!
Ωραία περάσαμε...αγαπώ Resin!!!

Τι έγινε? Τελείωσες κι εσύ ή σου μένει κι άλλη ενότητα??

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

οοοχι δεν τελειωσα.θεωρια την παρασκευη.και μετα τελος!εμ σωστο ηταν το σχολιο μ!

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p