Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2008

Αποπειρα

Αυτη ειναι μια αποπειρα να γραψω κατι. Δεν αρχιζω να γραφω αυτα που σκεφτομαι γιατι θα κατεβασω ενα γκρινιαρικο κατεβατο διχως ορια, πραγμα που ουτε εγω αντεχω αυτη τη στιγμη.Αναρωτιεμαι ποσα πραγματα παιρνουμε ως δεδομενα. Ο Πικασο ειναι ο καλυτερος ζωγραφος."μαλακα, ξερεις πως ζωγραφιζει αυτος?Πικασο μιλαμε!" Ο Μπαμπινιωτης ειναι επισης τερας γνωσεων. Οι περισσοτεροι απο μας δεν εχουμε καν το λεξικο.Ο Πλατωνας? Σοφος. (ναι, εχουμε διαβασει ολα τα εργα του και μας αρεσαν)
Μου θυμιζει ανοιξη, καταληψεις, πορειες. Δεν εχασα ουτε μια. Α,ου,αντισταση,επανασταση,λαικος ξεσηκωμος,οι φοιτητες,το αδικο, μπλαμπλαμπλα.Και ερχεται ενας φιλος και μου λεει " Ρε καλα ολα αυτα, αλλα εχουμε διαβασει ποτε το αρθρο 16? Η το νομο πλαισιο?" Και τον κοιταω σαν να πεσε απ τον Αρη.Ακουγεται ενα βουιτο μες στο κεφαλι μου "μα-μα-παει-να-το-περασει-η-νδ-και-πρεπει-να-αντισταθουμε-και-και-και.....τζζζζζζζζτττττττ.......(κενο)" Ειχα διαβασει αυτα που διαφοροι λενε "για" το νομο πλαισιο."Για" το αρθρο 16.Κανεις που ηξερα δεν εχει διαβασει τα κειμενα αυτουσια. Και ολοι ειμαστε συνειδητοποιημενοι, επαναστατες, σκεπτομενοι, οχι , δεν ειμαστε μαζα, δεν πηγαμε στην πορεια για την ανδρεναλινη και το χαβαλε, εχουμε διαβασει, ξερουμε,αντιστεκομαστε σε κατι που θελουν να περασουν χωρις καν να εχουμε διαβασει τι ειναι. Δεν ξερω, οτι ρατσα και να ναι το προβατο, πρασινο, κοκκινο,μπλε,μαυρο, "ανενταχτο", ειναι παντα προβατο.

7 σχόλια:

Rania είπε...

και ναι....εγω εχω διαβασει το αρθρο 16......δηλωνω λυκος....;)

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Το διαβασα και γω αλλα οχι οταν επρεπε...Και υπηρχαν καποιοι αλλοι που ναι,δεν το διαβασαν ποτε.Μ αρεσει αυτη η οικουμενικη εμπιστοσυνη του στυλ "α, ετσι ειναι, το ειπε ο....."

Rania είπε...

klasiki elliniki nootropia .....den mou ksenizei ka8olou....provata epi sfagi..........
sti xora ton tiflon vasileuei o monofthalmos alloste.....

Unknown είπε...

"Και ολοι ειμαστε συνειδητοποιημενοι, επαναστατες, σκεπτομενοι, οχι , δεν ειμαστε μαζα, δεν πηγαμε στην πορεια για την ανδρεναλινη και το χαβαλε"

O logos pou den phgainw se poreies kai eimai ap eksw kai gelaw me thn pleiopshfia pou ama kerdize to tzoker den tha ksanakatebaine se poreia pote twn potwn.

Unknown είπε...

μπε;

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Μπα , οι περισσοτεροι πορειομανεις ειναι αρκετα φραγκατοι.Παιρνουν ενα καινουριο ζευγαρι σταρακια το μηνα.Δεν ειναι θεμα χρηματων. Ειναι κατι σαν ψευδο-ιδεολογικο-λουναπαρκ-αυθυποβολης με δοσεις ανδρεναλινης.Το οποιο βεβαια πρεπει να συμβαινει αν ειναι ν αλλαξει κατι.Αλλα δεν παυει να ναι κυριως λουναπαρκ.

ΜΠΕ.

Ανώνυμος είπε...

Πορειομανείς, όπως τα λες είναι!
Πώς κάνεις μια διαδήλωση αν δεν ξέρεις πρώτα γιατί διαδηλώνεις?!!!
Το Άρθρο 16 το είχα διαβάσει στο 2ο έτος, ομολογώ ότι τώρα έχω ξεχάσει τα περισσότερα σημεία του.

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p