Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2008

βασικο μου λεξιλογιο.

Κανοντας μια ενδοσκοπηση σε αυτο το μπλογκ, θα ηθελα να σας παραθεσω την παρακατω λιστα.
Γαμημενη,ηλιθιο,γαμω,μπουρδελακι,καργιολη,κωλο,
ηλιθια,κωλοκινηση,
γαμημενο,κωλοαθηνα,
μουναρα,σκατα,μαλακες,κωλοπαιδα,γαμοπεριοδος,παπαριά,
κλασεις,γαμας,γαματο,
χεστηκες,
γαμιολικο,μαλακα,γαμωντας,ψσωλα(με ψσ),μαλακιες,γαμω το σπιτι τους,κωλο,κωλοκαρτα,γαμοπροστιμο,πουστη,σκατα,χεστηκε,μαλακιες,αγαμια,
μαλακια,μαλακω,
γαμω το σπιτι του φωτουλη,παπάρια,γαμω,πουτσου.

Τςτςτς, πως μιλαω ετσι.Θα αρχισω να βαζω μπιπ.

3 σχόλια:

Chris είπε...

Νευράκια νευράκια?

Unknown είπε...

Aυτο το "ψσωλα" ειναι Μπαμπινιωτης-compatible;

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

νευρακια δν λες τπτ! καταστροφη!!

νομιζω οτι ετσι θα πρεπε να γραφεται η λεξη.ειναι πιο χμ, εκφραστικη η ορθογραφια.

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p