Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2008

Σταματηστε.

Σταματηστε να ερωτευεστε σας παρακαλω.Με ενοχλει.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σταματήσαμε!

Chris είπε...

Too late nigga

mariella είπε...

sumfwnw me th kuria mpougatsa.
ante piaaa..

Unknown είπε...

Σταματω κι εγω γιατι με ενοχλει στο στομαχι.

Rania είπε...

Σταμάτησα και εγώ.....

Unknown είπε...

Egw borw na mhn stamathsw?

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

ωχ καλα ερωτευτειτε αμαν. απλα οχι μπροστα μου! η αλλιως φροντιστε να με κολλησετε !

Ανώνυμος είπε...

Μη ζηλευεις!
Γιατι ερωτας σημαινει πολυς πονος!
ΠΟΛΥΣ ΠΟΝΟΣ!

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Χμ οκ τοτε θ αφησω την κλαψα και θα πιασω τα ντεπον! Ποιος σε πειραξε να βαλουμε μπραβους να τον δειρουν?

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p