Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2008

Το Ερωτηματολογιο.Το.

Σημερα ειμαι οργανωμενη και κεφατη.Πηγα στη σχολη, πηγα στο γραφειο, πηγα στο χορο, και τωρα ηρθα σπιτι με τη φοβερη εμπνευση του Ενος και Αληθινου Ερωτηματολογιου,one ερωτηματολογιο to bring them all, and in the darkness bind them. Λοιπον.Απαντηστε το ολοι.

1) Ποιο ειναι το ποιο περιεργο μερος που εχετε κατουρησει? Νομιζω οτι ηταν πανω μου, οταν επαιζα κρυφτο μια φορα μικρη.

2)Ποιο ειναι το πιο ηλιθιο πραγμα που εχετε πει σε ατομο που γουσταρετε? Τον ειπα "αυτια μου" οταν με ειπε "ματια μου".

3)Ποια ειναι η μεγαλυτερη δημοσια ξεφτιλα που εχετε παθει? Μου εχει πεσει το παντελονι στη μεση του δρομου.Ηταν απο αυτα που δενουν απο πισω και μπροστα.....

4)Ποια ειναι η μεγαλυτερη ποσοτητα φαγητου που εχετε καταναλωσει? Νομιζω οτι ηταν μια πιτσα και ενα κουτι με γλυκα.

5)Το πιο αστειο ονειρο που εχετε δει? Εχω δει να παντρευομαι τον Καρολο της Αγγλιας. Τωρα που το σκεφτομαι ειναι θλιβερο!

6)Πιο ειναι το πιο αηδιαστικο πραγμα που θεωρειτε οτι μπορει να κανει ενας ανθρωπος? Να σκαλιζει τι μυτη του και να τρωει τις μυξες του.(ναι, το εχω δει)

7)Γιατι σας επιασε τελευταια φορα νευρικο γελιο? Ειναι μεγαλη ιστορια. Ειχα δει στο χαρδαβελλα οτι λεει ειχαν βαλει εναν πομπο σε ενα δελφινι,και το χαν στειλει στο τριγωνο των βερμουδων, και με το που μπηκε ,το σημα του πομπου εμφανιζοταν σε διαφορα μερη της γης.Ε, με λιγα λογια φανταζομουνα να ειμαι ησυχη στο αναγνωστηριο και να διαβαζω, και ξαφνικα ΣΚΟΥΙΚ να σκαει μυτη το δελφινι.

8) Ποιο τραγουδι θα χρησιμοποιουσατε ως soundtrack για να σκοτωσετε καποιον? Του Πετρελη αυτο με το αιμα που ηταν μπλε, πως το λεγανε γαμωτο κολλησα τωρα, π λεει κοκκινοδενητανκοκκινοειχετοχρωματουαβγου ? αυτο.

9)Και πιο τραγουδι θα χορευατε μονο τύφλα? Τον εθνικο μας υμνο.

10)Θα σας δωσω τρια ονοματα ατομων. Απο αυτα τα τρια πρεπει α) να διαλεξετε εναν τον οποιο θα πετουσατε στον γκρεμο. β) να διαλεξετε εναν τον οποιο πρωτα θα πηδουσατε, και μετα θα πετουσατε στον γκρεμο.γ) να διαλεξετε εναν τον οποιο θα παντρευοσασταν,αλλα δεν θα πηδουσατε ποτε.ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΙ.Α, πρεπει να δικαιολογησετε με μια το πολυ τρεις σειρες την καθε επιλογη σας.

αριελ-νταμπο το ελεφαντακι-μικυ.

Θα πετουσα στον γκρεμο το μικυ γιατι τον θεωρω αντισεξουαλικο, και αρκετα χρονια υπαρχει οποτε πρεπει να πεθανει. Θα πηδουσα τον νταμπο το ελεφαντακι (χμχμχμχμ) γιατι αμα τον πεταξω στον γκρεμο θα ζησει, και δεν θελω να τον παντρευτω,ε και οσο να ναι...
Και θα παντρευομουνα την αριελ, θα χρησιμοποιουσαμε και την ιδια βαφη μαλλιων.και νταξ, γοργονα ειναι, ουτε να την τηγανισεις μπορεις ουτε να τη γαμησεις.

μαρξ-βασιλισσα της αγγλιας(η τωρινη)-μητσοτακης

Θα πετουσα το μητσοτακη εννοειται.Ουτε να τον παντρευτω ( ω τζιζους κραιστ) ουτε να τον πηδηξω ( ω τζιζους κραιστ στη δευτερα)Και τωρα....Θα πηδουσα τον μαρξ απλα για να μη χρειαστει να πηδηξω τη βασιλισσα, και ναι , θα ζουσα ολη μου τη ζωη με τη βασιλισσα να τριγυριζει ημιγυμνη και με τα πασουμακια της στο σπιτι μου.


Αντζελα Δημητριου-Μακροπουλος-Στελλα Μπεζεντακου ( προσεξτε τα κεφαλαια)

Λοιπον , θα πετουσα τη Στελλα Μπεζεντακου, γιατι απλα θα την πετουσα, γιατι δεν μπορω να την κανω και τιποτ αλλο,θα πηδουσα την Αντζελα ( ε με μια σακουλα στο κεφαλι ολες ιδιες ειναι) γιατι απλα δεν θα μπορουσα να παντρευτω την Αντζελα ,δλδ ποιος θα μπορουσε, και επειδη δεν μπορουσα να πηδηξω τη Στελλα που ειναι χειροτερη.Και ναι....Θα παντρευομουνα το μακροπουλο.Χωρις να τον οηδηξω ποτε. θενκ γκοντ.

Ιουλιετα-Μαρια η ασχημη-Μπομπ ο μαστορας

Θα πετουσα στον γκρεμο την Ιουλιετα, γιατι ειναι ηλιθια. Απλα. Θα πηδουσα τον μπομπ γιατι ανεκαθεν τον θεωρουσα σεξυ.και ναι, θα παντρευομουνα τη μαρια, γιατι θα ξυπνουσα θα την κοιταζα και θα ενιωθα ομορφη.


Οπως προσεξατε, ειναι γιουνισεξ.ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΤΟ. ΠΕΡΙΜΕΝΩ.για αποριες απευθυνθειτε στο ελληνικο κρατος!

7 σχόλια:

Unknown είπε...

Fysika kai tha to apanthsoume. kai meta to post twn anwrimwn paw na kanw kai ayto prin koimhthw. Hail to Bougatsa.

mariella είπε...

apla pe8ana sto gelio.

Unknown είπε...

αν η αριελ ηταν υπαρκτο προσωπο,

αν λεω,

το στοματικο δε θα μετρουσε;

Ανώνυμος είπε...

Άτιμε Κρητικέ!!!! Καταστρέφεις την Άριελ της παιδικής μου ηλικίας????????????
τστστστστστστς!!
:-P

Μπουγάτσα, το έκανα το ερωτηματολόγιό σου!χεχεχε!

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Λεει να πηδηξεις. το στοματικο δεν θεωρειται να σε πηδηξουν? και 69 στην περιπτωση της αριελ....δεν παει.μα καλα πως αναπαραγοντουσαν?

Unknown είπε...

δηλαδη συγγνωμη, σε κατι τετοια κολλαμε στη γραμματικη;

οχι. :P

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΙ.

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p