Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2008

Ουαι τοις ψυχολογοις

Μολις βγηκα απο ενα υπεροχο μαθημα.Ενα μαθημα ενδεικτικο της εκλεπτισμενης ποιοτητας που χαρακτηριζει το ελληνικο πανεπιστημιο, και δη το δικο μου ξεχωριστο και πασιγνωστο τμημα,διακεκριμενο για τους επιστημονες παγκοσμιου βεληνεκους που εχουν αποφοιτησει με περηφανια και συγκινηση και ολων των ειδων τα εντονα συναισθηματα, για τις γνωσεις και τις εμπειριες που ειχαν την ευκαιρια να αποκομισουν φοιτωντας εδω.
Μπαινει μεσα. Και λεει." Η ζωη δεν ειναι μπακλαβας. Τον μπακλαβα τον τρως.Εχει σιροπι και καρυδι.Και ειναι ωραιος τον τρως.Και αυτα που λεω, αυτα...Ειναι κατι σαφες, πρεπει κανεις να παει στην κωμμοτρια και μπιριμπιρι να του μιλαει, αλλα κυριως ειναι η πνευματικοτητα,γιατι η πνευματικοτητα μετραει,εσεις θα γινετε ψυχολογοι, καποιοι ομως ...εεε ναι ειναι πολυ ξεκαθαρα τα πραγματα, και ξερετε ειναι επαγγελμα ειναι επαγγελματισμος αυτο...το να εισαι δηλαδη..και εμενα ηρθε η κορη μου χτες και της εδωσα λεφτα της λεω παρε κανα τσιγαρακι,και ξερετε τωρα,ειναι κατι σημαντικο η ζωη του καθενος ειναι εξελισσεται και μετα φαινονται και οι διαφορες,οι διαφορες ειναι μερος του ολου πρεπει να ειναι διαφορετικοι οι ανθρωποι, και εσεις να γινεται επαγγελματιες, να λετε εγω ετσι ειμαι οχι αλλιως , και μενα με κριτικαρουν μια δυο τρεις μετα σταματανε αμα βλεπουν οτι δεν..ε ναι εγω παντα λεω αυτος ειμαι και ετσι ειμαι εξαλλου οτι κανει κανεις ειναι αυτο που το κανει,και το να το κανει ειναι το να το κανει και σωστα, οσο μπορει βεβαια...και η ψυχολογια δεν ειναι σαν το καζανακι, το καζανακι λες να φτιαχτο, παρε 20 ευρω, η ψυχολογια ειναι σαν τοτε που ηρθε ενας μπαμπας και μου λεει οτι θελει η κορη του θεατρικων σπουδων και αυτος οχι ελεγε, να μην κανει, και του λεω ναι αυτο που μετραει ειναι να ξοδευεις χρονια, πνευματικοτητα του λεω πνευματικοτητα"
Ειναι αληθινα ακριβως αυτος ηταν ο ειρμος του, κραταγα σημειωσεις.Γιατι κατι επρεπε να κανω.Κατι να με κραταει απ το να σηκωθω και να αυτοπυρποληθω στη μεση του αμφιθεατρου ως ενδειξη διαμαρτυριας.Συνεχιστηκε για δυο ολοκληρες ωρες.

5 σχόλια:

Chris είπε...

Ο Βύρων Πολύδωρας σας κάνει μάθημα?

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Σε σχεση με τον δικο μας, ο Πολυδωρας εχει συγκροτημενο λογο,λογικη σκεψη,και δομημενους συλλογισμους.Με ειχε πιασει νευρικο γελιο,δεν μπορουσα να σταματησω.

mariella είπε...

o ka8hghths sou gamaei kai dernei.

Unknown είπε...

έλ όου έλ.

τι σοι τελικο θα γραψετε στο μαθημα του; :P

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

ναι γαμαει και δερνει εμενα, και δεν μαρεσει κιολα!

"αμα δεν με περασεις θα σου καψω το σπιτι και θα τριψω το κεφαλι σου πανω στο ματι της κουζινας"

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p