Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2009

2010 παπαριες μειον μια.

Το 2009 μας μπηκε. Τωρα αν μας μπηκε καλα, θα δειξει. Παντως εγω για καποιο ηλιθιο λογο δεν περιμενα φετος το 2009. Περιμενα το 2010. Κατα τα χριστουγεννα συνειδητοποιησα οτι ερχεται το 2009. Και απογοητευτηκα γτι το 2010 ειναι στρογγυλο νουμερο, ενω το 9 οχι.Και αφηνοντας αυτους τους συλλογισμους επιπεδου, θελω να αναφερθω στο 2008. Και να του πω τα εξης. Φεις του φεις.

" Ησουνα για τον πουτσο.Υποτιθεται οτι συμφωνα με το Λεφακη και τον αστροκοσμο θα ησουν η χρονια μου. Σκατα ησουνα. Με απογοητευσες. Περιμενα απο σενα πολλα. Και μου τα εφερες, για να συνειδητοποιησω οτι ηταν τα λαθος πραγματα. Και το μονο που καταφερες ειναι οτι για πολυ καιρο δεν ζητουσα τπτ.Και για οσο καιρο δεν ζητουσα τπτ, η καρμικη σου μαλακια μου εφερνε το ενα μετα το αλλο παλια προβληματα, π δν ειχα αντιμετωπισει, και επρεπε να αντιμετωπισω σωνει και καλα επειδη σου καβλωσε. Ξερεις κατι? Χαιρομαι που πεθανες. Παρα την ανυπερβλητη κακια σου, το 2009 με βρισκει ηρεμη.Και αισιοδοξα ρεαλιστικη.Η ρεαλιστικα αισιοδοξη.Με ανθρωπους διπλα μου, και καποιους αηδιαστικα παλιους φοβους εξαφανισμενους.Και με βρισκει να μη ζηταω τιποτα. Γιατι οτι θελω θα απλωσω το χερακι μου και θα το παρω. Καργιολικο 2008.Σου ευχομαι να φας τ αντερα σου.Σ ευχαριστω για τη σαδιστικη σοφια, και οχι ευχαριστω δε θελω αλλο"

Καλη χρονια. Σας ευχομαι μεσα απ την καρδια μου σεξ φαι και αγαπη. Α και υγεια. Το σλογκαν μου εφετος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p