Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009

Το συμπαν και γω

Τελευταια με εχει προβληματισει εντονα η συμπαντικη κοελιακη συνομωσιολογια, που καταληγει να υπηρετει συμφωνα με τον εν λογω κυριο, τα δικα μου μιζερα θελω.

Πανω κατω εχω καταληξει στο οτι ο εν λογω κυριος μπορει να ισχυριζεται οτι ξερει, αλλα δεν ξερει.Και ο μονος τροπος να το αποδειξω, ειναι να αντιταξω στα αξιολογα και τεκμηριωμενα επιχειρηματα του τα δικα μου, που ειναι επισης βαθυστοχαστα, τεκμηριωμενα, και ας μου επιτραπει μια λιγο πιο λαικη εκφραση, σαικσι.

Λεει λοιπον.

"Οταν θελεις κατι πολυ, ολο το συμπαν συνομωτει για να το αποκτησεις"

Και λεω εγω.

"Οταν θελεις κατι πολυ, και το θελει και το συμπαν, το συμπαν κερδιζει και εσυ παιρνεις τον μπουλο." ( με μπ για εμφαση)

"Οταν θελεις κατι πολυ, το συμπαν ξυριζει τα ποδια του και τραγουδαει χαριτοδιπλωμενο"

"Οταν θελεις κατι πολυ, το συμπαν σε γραφει στ αρχιδια του και προτιμαει το διπλανο σου"

"Οταν το συμπαν θελει κατι πολυ, ποιος χεστηκε για σενα"

"Οταν θελεις κατι πολυ,τραβα παρτο, πριν το καταλαβει το συμπαν και σε γαμησει αναποδα"

" Οταν θελεις κατι πολυ, το συμπαν δεν εχει καμια απολυτως σχεση.Ζωον"

"Οταν θες κατι πολυ,και βρισκεται μεσα στο συμπαν, τοτε το συμπαν αποδεικνυεται χρησιμο."

Πιστευω οτι μετα απο αυτο θα γινω και εγω μπεστ σελερ. Αχ.

7 σχόλια:

Artistz είπε...

λες να αλλαξουμε ρότα?
να λέμε και να κανουμε οτι το θελουμε λίγο μπας και το κατακτησουμε?
τι πραγμα και αυτο ρε γαμωτο..
οταν κατι το θες πολύ να μη γινεται ποτε..μα ποτε..και οταν γινεται να ειναι τελικα σκετη μαλακια.καμια σχέση απο αυτο που εσυ φανταζοσουνα..
Αν και νομιζω πως το σωστο είναι...

''Οταν θελεις κατι πολυ, ολο το συμπαν συνομωτει για να πάρεις τα αρχιδια του"
δεν εξηγιεται αλλιως, τι να πω..
bye...

ΦΙΛΙΑ!!!

Chris είπε...

Όταν θέλεις κάτι πολύ, τότε μάλλον είναι φαγώσιμο.

MaHaHoU είπε...

Οταν θες κατι πολυ, υπαρχεις μονο εσυ και αυτο (ειτε ειναι φαι ειτε οχι >_<)...
Το συμπαν το βαζεις στη μεση για να δικαιολογηθεις αμα δεν καταφερεις να "αποκτησεις" αυτο που θες...
(Τι πιπες λεω μεσημεριατικα?)

Unknown είπε...

Για ονομα, αγνοηστε επιτελους τον Παυλιτο..

Ανώνυμος είπε...

Ο Κοέλο λέει πίπες!!!
Κάντε προσευχές στον Adam [Jones of course], τον ΘΕΟ, και όλες οι επιθυμίες σας θα γίνουν πραγματικότητα!!!
[σε μένα τουλάχιστον πιάνει!]

Thems είπε...

Σκατά στον Κοέλο.

-Οι δέκα καλόγουστοι

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Σε ολους εχω να πω το ιδιο πραγμα. Ο Κοελο ειναι θρησκεια, και ειμαστε ολοι αθεοι.

Φτου σας.

Το συμπαν συνομωτει για να συνομωτησετε εναντιον του συμπαντος.

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p