Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2009

Μαλακω

Οσο περνανε τα χρονια

συνειδητοποιω

ποσο μαλακω ημουν

ειμαι

και θα ειμαι, γιατι μερικα πραγματα δεν αλλαζουν.

Και αυτο που εχω να πω

Ειναι οτι τουλαχιστον

Ειμαι ο εαυτος μου.

Και σε οσους εχουν καταλαβει αυτο μου το προσον και το χρησιμοποιουν προς οφελος τους

θα ελεγα

"εγω μπορει να ειμαι μαλακω, αλλα εσυ φιλε, ΘΑ ΚΑΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ"

αλλα επειδη δεν πιστευω σε κολαση και παραδεισο το μονο που μου μενει

ειναι να βριζω,

και να ελπιζω οτι δεν θα την ξαναπατησω.

(καργιοληαρχιδιπουνασουβγειτοσυκωτιαπτονκωλοκαινασουμπει
απτορουθουνιγαμωτοσπιτι
σουπουναμηγαμησειςουτεψοφιααγελαδαμουνοπανο)

7 σχόλια:

mariella είπε...

ooook kapoios exei neura.

MaHaHoU είπε...

Διελυσε τον κατεστρεψε τον...φατον...μασουλα τον! να μην ζησει να μην δει αλλο πρωι!
Μακια:P

Thems είπε...

αλλά τουλάχιστον είμαι ο εαυτός μου

which is worth the world.

Chris είπε...

Κι όλα αυτά για ένα κωλάντερο ρε γαμώτο?

Έλα θα τον πάμε στο Παρίσι <3

ΠΟΡΝΟΜΥΑΛΗ ΚΑΡΥΔΑ είπε...

ela re mpou...mh masas...gt an esy esai malakw...autos einai autos p einai...k exw tn aisthish pws auto p einai einai xeirotero k apo karmikh timwria 25 rixter!!!auto p einai einai xeirotero apo skoulikantera...auto p einai einai auto p kanenas de thelei n einai...k kanenas de thelei n agaphsei...k opoios t agaphse katarastike tn wra k th stigmh...auto p einai...einai...apla...xmmm...auto p einai...k an kserate TI einai TOTE THA KSERATE K TIO ENNOW K GT DE THA PREPE N TARAZETE H MPOU...gt telika kapoioi anthrwpoi einai proeksoflimeno pws tha timwrithoun apo tn mhtra ths manas tous!!!!

MaHaHoU είπε...

Δεν τους ευχομασετ καλη τυχη......

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Εγω ειχα οχι απλα νευρα, αλλα δολοφονικα ενστινκτα.

Στα οποια ευτυχως δεν υπακουσα, οι φυλακες ειναι ηδη γεματες.

Και συνεχιζω ακαταπαυστα να ειμαι ο εαυτος μου.Με το γοητρο ψηλα.

Αχ ωραια πολη το Παρισι, δεν θα χαλασουμε ετσι τα αξιοθεατα τηςς...<3<3

Σ αγαπαω , το ξερεις?

Τελικα τους ευχομαστε καλη τυχη.Απλα να ειναι καπου σε αποσταση η τυχη τους λολ

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p