Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

Αντρες κουτσομπολες.

Πολυ ακουγεται τωρα τελευταια οτι οι χειροτερες κουτσομπολες ειναι οι αντρες.Γιατι χειροτερες ομως? Παραθετω ενα παραδειγμα.

"Μαλακα, αυτος ο αρχιδας μπουκαρε τις προαλλες πολυτεχνειο με δυο τανκς με βραζιλιανες, μιλαμε ο τυπος ειναι ψυχακιας, εχω ακουσει οτι την πρωην του τη γαμουσε με ενα ψοφιο κοτοπουλο και μετα αυτη εγινε λεσβια.Ασε που τωρα που το σκεφτομαι, και αυτος πουστρακος ειναι, κατι ειχα ακουσει να λεει τις προαλλες οτι θα γουσταρε αν του καθοταν γαμησι με αντρα"


Μετα απο δυο μερες.

"Αυτος? ναι ρε νταξ, ειναι λιγο μαλακας.Ε νταξ μωρε, εχει μια μεγαλη μηχανη και το παιζει και καλα γαμαω και δερνω, σιγα ρε μουνοπανο, ουτε τανκς να ειχες,ειχε μπουκαρει τις προαλλες πολυτεχνειο και πουλαγε μουρη.Τρελλη ψωναρα ο τυπος. Ναι, ειχε μια πρωην κανανε κατι σαδομαζοχιστικα, ε αυτη ηταν και λιγο μπαι, τεσπα τον παρατησε και κλαιγοταν ο πουστης. Ε, νταξ δεν ειναι πουστης, τον ειχα ακουσει βεβαια μια φορα να λεει οτι αν ηταν πουστης δεν θα κολωνε καθολου να το πει. Οποτε μπορει και να τον παιρνει, ξερεις πως ειναι αυτοι."

Μετα απο τρεις μερες.

"Ναι, τον ειχα δει τις προαλλες πολυτεχνειο, νταξ το επαιζε και καλα πολυ εναλλακτικος και μας την ελεγε που θελαμε να παρουμε μηχανακι, αυτος με το ποδηλατο ειναι και πολυ μαγκας, "τι σοι αναρχικοι ειστε ρε μουνια που πατε και δινετε τα λεφτα σας σε πετρελαια και βενζινες"Ωπα μαλακα, εσυ τα δινεις για να παρεις τις ποζεριες σου τα σταρακια σου και μας τη λες κιολας.Γι αυτο τον χωρισε η γκομενα ρε, ητανε μαμουχαλος και τσιφουτης, πεντε χρονια τα χανε και απηυδησε η καημενη, ακομα τα πινει για παρτη του.Αυτος χεστηκε μωρε, εξαλλου ο τυπος ειναι στον κοσμο του, ασε που μου φαινεται και ψιλοφασιστας κατι ελεγε για τους πουστηδες τις προαλλες και δεν μ αρεσε καθολου το υφακι του"

Μετα απο τρεις βδομαδες.

"Α, αυτος? Ε βασικα δεν τον ξερω δεν εχουμε μιλησει και ποτε, μαλακας ειναι μην μπλεκεις με τετοιους τυπους, σιγουρα καμια καραψωναρα του κερατα θα ναι,ασε που μου φαινεται και λιγο πουστης."


Ε, συγνωμη, αλλα ελεος.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

υπέρτατο απλά

Lydia X είπε...

Γάμησε.

Thems είπε...

Αν το σενάριο προσεγγίζει κάποια πραγματικότητα είναι απλά θεικό.

Αλλά και να μην ισχύει αυτό πάλι κιεγαμώ είναι.

ΠΟΡΝΟΜΥΑΛΗ ΚΑΡΥΔΑ είπε...

paidia ofeilw n epibebaiwsw tn istoria ths mpougatsas mas!!!!nai o typas uparxei k ta eipe ola auta!!!!!koryfaio lucy mpou!!!!filia

Chris είπε...

Τελικά όντως τη γάμαγε με το κοτόπουλο?

rwmi's lonely way είπε...

milas sobara?? oi parapanw dialogoi einai alithinoi??? XAXAXAXAXA ofeilw pantws na epibebaiwsw pws isxuei pws oi antres einai oi xeiroteres koutsompoles gt arkoun 2 mono kai sxoliazoun gia psilou phdhma enw oi gunaikes prepei na uparxoun 4 ston arithmo to minimum,kai na briskontai kapou..se mia kafeteria estw bre aderfe..to exoun san ierotelestia
p.s.:e bebaia h stulf ti tha prosexe??? :PPPPP

MaHaHoU είπε...

Καλα Χριστινα η αποριες σου ειναι απλα θεϊκες!

Ανώνυμος είπε...

Ίδια ερώτηση με της Σταλφ!!!

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Το πραγματικο σεναριο ειναι πιο γελοιο.Γιατι ειναι και πραγματικο οχι τπτ αλλο.Προσεγγιζει την αυτοκτονια μου.

Δεν τα ειπε ολα αυτα υπαρχει και λιιγη φαντασια μου μεσα λολ

Η οποια...δυστυχως...περιλαμβανει...
και το κοτοπουλο. συγνωμη.

Πραγματικα συγνωμη.

Οχι Λυδια, δε γαμανε.Και αυτο ειναι το προβλημα μαλλον.

Αχ ποσο μ αρεσουν οι ανωνυμοι.

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p