Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

πιπες

Ενα , δυο , τρια.

Παυση, ξεχασα γιατι μετραω.

Ενα, δυο, τρια ειπα. Οταν δε θελω να σκεφτομαι μετραω.Μετραω στιγμες. Μια στιγμη περασε.Δυο στιγμες περασαν.Τρεις.Τεσσερις.

Οι στιγμες περνανε και γω τις κοιταω.

"Για σενα στεναχωριεμαι.Οι αλλοι θα διαλεξουν ενα τρενο, και θα φυγουν.Εσυ θα τα κοιτας να περνανε ενα ενα απο μπροστα σου.Τι ψαχνεις?"

Οποιος ψαχνει βρισκει. Οποιος περιφερεται ασκοπα,χανεται.Και για να μη χαθω στεκομαι στο ιδιο σημειο.Και μετραω τις στιγμες.Μια, δυο, τρεις στιγμες περασαν.Απο μπροστα μου.Χωρις να φυγω μαζι τους.

Δεν πειραζει.Δε βαριεσαι.Δε γαμιεται.Δεν παει αλλο.

5 σχόλια:

Rania είπε...

Σορρυ που δεν ανεβηκα σημερα μαζι σου!!!

Και γι αυτα που λες τωρα..."δεν υπαρχει δεν μπορω,υπάρχει δε γαμιεται"

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Χιχι δεν πειραζει και γω κοιμηθηκα ρε!
Ναι , δυστυχως αυτο το δε γαμιεται ειναι διαχυτο.

Chris είπε...

Μάλλον θες κάποιον να σε βάλει σε μια βαλίτσα.

Είμαι η μόνη που είμαι σκατά απόψε?

Ανώνυμος είπε...

Τόσες και τόοοοοοσες στιγμές περνούν μπροστά μας!
Κοίτα να τρέξεις να προφτάσεις το τραίνο που θες όμως! Όταν το δεις μην τ'αφήσεις!

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Οχι, δεν εισαι η μονη! Εμενα με ειχε πατησει τρενο απ οτι φαινεται απ το ποστ μου!Αρκει να ειναι ανετη η βαλιτσα.

Ναι εχω μια γκαβωμαρα οσον αφορα τρενα, αποφασεις, αλλαγες , τετοιες μαλακιες.Καλο μουυυυυυ!

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p