Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

shithead

Σκατα.Αργα η γρηγορα το θεμα θα ερχοταν στα σκατα.

Τα σκατα ειναι κατι απωθητικο για τους περισσοτερους.Ειδικα οταν τυχαινει να ερχονται σε επαφη με το κατω μερος του υποδηματος.

Η οταν σχετιζονται με μια ανεξελεγκτη ταση εξοδου τους, και δεν υπαρχει η καταλληλη κτιριακη υποδομη.

Αλλα αν το σκεφτει κανεις λιγο αισιοδοξα, τα σκατα σαν σκατα, δηλαδη τα σκατα στην ουσια τους, ειναι αποβολη αχρηστων ουσιων.

Τοξινες, χαλασμενα τροφιμα, αηδιαστικα συντηρητικα καρκινογονα σιχαμενα πραγματα, βρισκουν το δρομο που τους αξιζει, τον αγυριστο.Που λεει και ο λαικος βαρδος.

Ειναι λοιπον απωθητικα οσον αφορα την οσφρηση, την αφη, την οψη.Εμποδιζουν και την οποια επικοινωνια θα θελαμε να εχουμε μαζι τους.

Ομως ειναι τα σκατα αυτα καθεαυτα κατι το αρνητικο?

Θα μπορουσε κανεις να τα κατηγορησει? "σκατα, ειστε ασχημα βρωμικα και με κανετε να αισθανομαι δυσκοιλιος" απαντηση? οχι. Ειναι απλα ο εαυτος τους.

Μας ενοχλουν μονο αν δεν μπορουμε να τα αποβαλλουμε, η αν τα αποβαλλουμε με το λαθος τροπο.Ουσιαστικα, αυτο που μας ενοχλει ειναι η κακη λειτουργια του αξιαγαπητου και πανχρησιμου εντερου μας.

Αν μας ενοχλουν τα σκατα, σημαινει οτι ισως να μην τολμαμε να κατηγορησουμε το πολυαγαπημενο εργατικο κακομαθημενο κωλαντερο μας για δυσλειτουργια.

"Καταραμενη διαρροια"

Οχι φιλοι μου.Οχι. Δε φταιει η διαρροια. Φταιει το πως τη διαχειριζεται ο οργανισμος σας. Που τη δημιουργει κιολα.

(Και μακαρι, μακαρι, μακαρι, μερικοι να απεδιδαν ευθυνες στο πνευματικο τους παχυ εντερο για τα σκατα που παραγει ο εγκεφαλος τους.Συμπεριλαμβανω και εμενα στους μερικους.)

4 σχόλια:

ΠΟΡΝΟΜΥΑΛΗ ΚΑΡΥΔΑ είπε...

pio megalo ginetai...pio philosofiko ginetai...pio skatenio de ginetai!!!!!:PPPP

MaHaHoU είπε...

Σε αγαπω για το μυαλο σου και τον τροπο που εκφραζεσαι κοπελα μου! ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΟΜΩΣ!!!
Και η Καρυδα δεν παει πισω ομως!!!

Chris είπε...

Κάπου εδώ γύρω είχα αφήσει το Πούλιτζερ.

Να ρίξω και 'γω το αποφθεγμά μου: τα σκατά είναι σαν το οξυγόνο, δεν τους δίνεις σημασία μέχρι να σου λείψουν.

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Πιστεψε με, γινεται ΠΟΛΥ πιο σκατενιο.Πολυ.

Χιχι, ελπιζω αυτο να μη σημαινει πως πρεπει να επιμεινω στη σκατολογια λολ

Αμα εχεις αφησει τον μπουλιτζερ να τον παρω ευχαριστως. Το χω πει, εγω εσυ και τα σκατα συννενοουμαστε.

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p