Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

Λαθος

Παρεξηγησις. (ανασα ανακουφισης)

5 σχόλια:

Chris είπε...

Λάθος έντερο απειλήθηκε?

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Ευτυχως δεν ημουν τοσο ζωον. η μπορει να ειμαι ζωον που πιστευω οτι δεν ημουν τοσο ζωον.αλλα τεσπα, τα ζωα ειναι καλα, ειναι τα μονα που φορανε γουνες.

Unknown είπε...

Ναι αλλά τα καλύτερα ζωα είναι τα ζώα που φοράνε τα ζώα που έχουν γούνες για γούνες. Αλλά και πάλι αυτό σε κάνει ζώο με γούνα ή απλά ζώο που φοράς ένα ζώο με γούνα? :P :P

Chris είπε...

Μ' αρέσουν τα κουνέλια.

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

και μενα.

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p