Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2009

And once again I lay bookless and alone

Τα βιβλιοπωλεια σε περιοδους αφραγκιας ειναι σαν τσοντα. Βλεπεις ,βλεπεις, αλλα δεν μπορεις να κανεις τιποτα παραπανω.

Αυτη τη στιγμη χρειαζομαι ενα βιβλιο. Το χρειαζομαι. Οτι να ναι, αρκει να ναι μεγαλο και ενδιαφερον. Κατω η πρεζα, πανω η μαγιονεζα, χρειαζομαι ενα γαμημενο βιβλιο ΤΩΡΑ γτι αλλιως θα διαβασω για δεκατη φορα το ονομα του ροδου και θα ξερασω( το αγαπαω αλλα οχι και τοσο)

Θα ηθελα ενα βιβλιο που να περιεχει φακες , ενα διακοπτη θερμοσιφωνα , και δυο τριχες απ τα ποδια του Αι Βασιλη.

Αλλα θα αρκεστω σε οποιοδηποτε βιβλιο. Σε γλωσσα που να καταλαβαινω. Και οχι αλλα απαισια περιοδικα. Οχι αλλα. Ουτε για την τουαλετα δεν κανουν με το συμπαθχιο. Δλδ ειχα τοσο καιρο να διαβασω περιοδικο που επιασα ενα στα χερια μου και κοντεψα να παθω αλλεργικο σοκ μαλακιας.Δεν με πιανει και ευκολα.

Απ την απελπισια μου θα αναγκαστω να διαβασω κανα βιβλιο για τη σχολη.Ειμαι αρρωστη.Το τελευταιο μου βιβλιαρακι τελειωσε. Τελειωσε προχτες. Και τωρα το εχει η Ολγα. Μαλακισμενη.

8 σχόλια:

rwmi's lonely way είπε...

ela na sou dwsw egw kalo mou..exw oti goustareis apo platwna kai frohm mexri kama soutra kai khpourikh (leme twra..) mhn brizeis kai thn olgitsa twra...morfwnetai to koritsi!!

Chris είπε...

Κοπελιά, γιατί δεν πάγεις στο Public. Έχει πολλά και δεν είναι κλειστό.

Πλας, αν θες σου δίνω το Persepolis, το οποίο αν και είναι graphic novel πραγματικά έσπειρε.

Unknown είπε...

Διάβασε κανένα στο Νετ. Είναι η τελευταία λύση! :P

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Την Ολγα δεν τη βριζω. Αφου την αληθεια λεω. Παντα με αγαπη. Καμα Σουτρα και κηπουρικη?Πρεπει να ποναει αυτο! Θα ρθω και θα παρω ολη τη βιβλιοθηκη σου.

Γτι εχει παντου βιβλια με τιμες πανω!!! Μεσα. Εσπειρε ξεσπειρε, εχω αναγκες!

Ναι αλλα νομιζω οτι το βιβλιο που δεν κανει χρουτς χρουτς οταν γυριζεις τη σελιδα σου μειωνει την απολαυση ρε γαμωτο.

Ανώνυμος είπε...

Τα βιβλία τα δανειζόμεθα συνήθως αγαπητή μου, εκτός αν έχουμε κάτι πολύ συγκεκριμένο κατά νου :P.

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

ουσιαστικα αυτο το ποστ ειναι μια μεταμφιεσμενη κραυγη απελπισιας.Ηλπιζα οτι με τη δημοσιευση του θα εμφανιστουν ορδες αγριων που θελουν με παθος να μου δανεισουν τα βιβλια τους...καιβγηκα αληθινη.Αχ! :-p

ΠΟΡΝΟΜΥΑΛΗ ΚΑΡΥΔΑ είπε...

apo mena mn perimeneis n s daneisw vivlio darl mia zwh tzampatzou hmane!!!!zhthma n exw agorasei ena vivlio sth zwh m....ola ta alla apo daneismo ax!!!!mallon tha prepei n elmetaleuteis asustola tn rwmano xi!!!tha prepei pantws dm n sumfwnhsw me tn mpougatsoula mas pws thelei xroutsou xroutsou gia n pareis tn hdonh!!!! ;)

Thems είπε...

Το καλύτερο που μπορεί να συμβεί σ' ένα κρουασάν - Πάμπλο Τουσέτ

Συνιστώ ανεπιφύλαΧτα.

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p