Παρασκευή 11 Ιουλίου 2008

Summer time

Μοναξιες.

Ωραιο πραγμα η ησυχια. Η ηρεμια. Η μοναξια. Σου δινει απειρο χρονο να σκεφτεσαι διαφορα σεναρια για το πως θα βγεις απο αυτη. Για μενα τουλαχιστον το να ειμαι μονη μου σημαινει απειρες ωρες περισυλλογης για το πως θα βρεθω απο στιγμη σε στιγμη να κανω ανθρωπιστικο εργο στην Αφρικη, να μαθαινω πολεμικες τεχνες στην Κορεα, να συναντω την αδερφη ψυχη μου με τον οποιο παω στην Ινδια με ποδηλατο.Η με τρενο.
Και οσο εγω σκεφτομαι αστρικα ταξιδια με μουσικο backround κατι αναμεσα σε manu chao και loreena mc kennit ολοι οι υπολοιποι θα πανε ταξιδια στις Ζακυνθους και στις Σαντορινες και στις Παρους και Μυκονους και στις Κρητες, ενω εγω θα πηγαινω στην Αιγυπτο πανω σε καμηλα με το aircondition μου παραμασχαλα γιατι καλος ο ηλιος και η ζεστη αλλα εχουμε και χαμηλα επιπεδα μελανινης.Γαμωτο. Αντε και καλο μας καλοκαιρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p