Τετάρτη 23 Ιουλίου 2008

Παραληρημα 1

Θα θελα να μπορω να ζωγραφισω ενα μεγαλο, πολυπλοκο σχεδιο σε μια μικρη επιφανεια. Μικρη οπως ενα εξογκωμα του σοβα ενος τοιχου ας πουμε. Θα ζωγραφιζα χερια που ανεβαινουν απαλα χαιδευοντας την πλατη μου, και φτανουν στο λαιμο μου και τον κρατανε μαλακα, λιγο πιο σφιχτα, λιγο πιο σφιχτα, δεν μπορω ν ανασανω , τα δαχτυλα γινονται κρυα και σκληρα και νεκρα και η ψυχρα με πνιγει, νιωθω τον αερα στο δερμα μου δεν μπορω να τον ρουφηξω και σκοταδι, ολα μαυρα , σαν μια γραμμη που θα σχεδιαζα με το λεπτο μου μολυβι στο εξογκωμα του σοβα ενος τοιχου.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Άσε το ταλέντο σου να ξετυλιχθεί!
Τό'χεις τό'χεις!
Γράφεεεεεεεεεεεεεεε!

Unknown είπε...

ξυστο να πέσει να πα στο δι@ολο..
γαμημένα εξογκώματα

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p