Τρίτη 1 Ιουλίου 2008

o chapman, οι κατσαριδες,εγω.

Η επιφανεια. Οσο πιο πολυ τροφη εχει ο πληθυσμος ενος ειδους, τοσο αυξανεται. Οσο πιο πολυ τρωνε οι κατσαριδες, τοσο πιο πολλες γινονται. Οταν μειωθει η τροφη, οι κατσαριδες επιδιδονται σε καννιβαλισμο, και μειωνεται η γονιμοτητα τους.Υπαρχουν εγγενεις μηχανισμοι που ρυθμιζουν την ακριβη αναλογια των ειδων συμφωνα με την υπαρξη τροφης.
Το βαθος. Οσο πιο πολυ τρωω τοσο πιο πολυ αυξανομαι.Αν ειχα τη δυνατοτητα να πολλαπλασιαζομαι με διχοτομηση, ο πληθυσμος του ειδους μου θα αυξανονταν ραγδαια.Προς το παρον τεινω απλα να εξαπλωνομαι, με βασικο αποτελεσμα την αδυναμια μου να νιωσω ερωτευσιμη με μαγιω. Συμπερασμα? Εκλαικευση της επιστημης.Κακο πραμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p