Τρίτη 1 Ιουλίου 2008

ο Μακης και το φασολι.

Κατι θελω να γραψω,να δικαιολογησω την υπαρξη του blog.Οποτε....

Starbucks.Επεισοδιο ενα. Το φασολι. Ζευγαρακι. "Φασοοοοοοοοοοοοοοοοοολι μουυυυυ ποοοσοοο χαιιιρομαι που ειμαστε μαζι ενα μηηηηναααα!!!"(ματς μουτς ματς μουτς) Μαγαπααααααςςςς?? Η μαμα μου σημερα μου εφτιαξε φασοοολια για να κανω τα κακααα μουυ!!Μη γελας!! αφουυ πονουυυσααα!!"

επεισοδιο δυο. Ο Μακης. "Εγω ειμαι απο τους λιγους αντρες που θα βρεις...Εγω ειμαι πηδηχτουλης αλλα το παραδεχομαι..Στα 27 μου πηδαγα 20 γκομενες τη μερα...Και τη γυναικα μου την κερατωνα..Ξερεις τωρα πως ειναι αυτα. Τη γνωρισα στα 20 της, πολυ ωραια γυναικα, ε δεν σκεφτομουνα χαρακτηρες και τα λοιπα οταν παντρευτηκαμε..κοιταζα αλλα πραγματα...Οταν ενας αντρας γουσταρει μια γυναικα, ειναι επειδη του βγαζει μια διαστροφη ενα κατι ρε παιδι μου...σε φανταζεται ας πουμε με μαστιγιο να σε γλυφει ξερεις...Αλλα ο Μακης με τις γυναικες ειναι τιμιος...θες παιδια? παμε στα τζαμπο μαναρα μου να σου παρω!"

Και μετα περασα εναν Πακιστανο για τον πατερα μου. the end.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p