Τρίτη 22 Ιουλίου 2008

Ουφ

Ναι το ξερω οτι το να περασεις ενα καλοκαιρι στο Ογκολογικο στο Παιδων δν ειναι οι ιδανικες διακοπες , αλλα αυτη τη στιγμη νομιζω οτι εγω και ο Αντρεας συννενοουμαστε πολυ καλυτερα οταν παιζουμε τους ζωγραφιστους πειρατες-Ρωμαιους με τις βεντουζες στο κεφαλι, απ οτι εχω συννενοηθει με οποιοδηποτε ον τον τελευταιο καιρο. Κ ας με πιανει ενα κατι π ολα μυριζουν αντισηπτικο και που δν μπορεις να πεταξεις την μπαλα κατω επειδη εχει μικροβια.
Μετα βλεπω το μαλλι μου που κοντευει να πιασει πατωμα επειδη δν γουσταρω να παω στην κωμμοτρια μπας κ μου τα παρει λιγακι παραπανω, και με μουτζωνω, γιατι σημερα καταλαβα οτι ειτε με μαλλια ειτε χωρις ,και με τους ορους να σερνονται ,παιζεις αγελαδοποδοσφαιρο και χαμογελας και χαζογελας αν χρειαστει. Ηλιθιος κοσμος π στεναχωριεται για τα σπασμενα του νυχια ενω μπορει να βγει εξω και να κανει οτι γουσταρει, η να μεινει μεσα και να κανει οτι γουσταρει, η τελοσπαντων, να επιλεξει κατι και να το κανει. Παραληρω παλι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p