Τρίτη 15 Ιουλίου 2008

Σκατα στο πεζοδρομιο

Να σας δωσω την εικονα.

Αποκοσμο λευκο φως που σε τυφλωνει.Απο μεσα βγαινω σιγα σιγα εγω, σαν ονειρικη οπτασια, και λεω με μια βαθεια και ηρεμη φωνη " Υπαρχει ελπιδα....θα χτισουμε ολοι μαζι εναν καλυτερο κοσμο...Ας κανουμε ειρηνη...."

Το φανταστηκατε? Ωραια. Πραγματικοτητα τωρα. Εγω .Μεσα σε ενα suzuki swift.Πισω μου δεξια αριστερα και μπροστα μου ταξιτζηδες. Αναμεσα τους παπακια χωνονται σαν κατσαριδες κατω απο τη χαραμαδα της πορτας. Το κερασακι στην τουρτα, ο υπεραιωνοβιος παππους που στεκεται στη μεση του δρομου πιστευοντας οτι τα φαναρια ειναι περιττα. ¨"Γαμω τους ταριφες σας μεσα, φλασακι δεν εχει το μπουρδελακι σου καργιολη?" Με συγχωρειτε για το λεξιλογιο αλλα μονο ετσι επιβιωνεις στην Κωλοαθηνα.Με τον κωλο με κεφαλαιο.Γιατι οπως ειναι το φλας περιττο, ετσι ειναι και οι λωριδες. Και τα φαναρια. Και τα στοπ.Και το κλιματιστικο(γιατι απ τα νευρα σου ιδρωνεις θες δε θες.)

Και γιατι τα λεω αυτα? Ιδεα δν εχω. Αυτο που ουσιαστικα θελω να πω ειναι οτι σηκωνεσαι ενα πρωι αποφασισμενη να ξεκολλησεις τον σαπιο εγκεφαλο σου απο τη μουχλα του και να κανεις κατι για ν αλλαξεις την κατασταση, να κανεις κατι που γουσταρεις βρε αδερφε. Και καταληγεις να αργεις και να το χανεις επειδη το γαμημενο λεωφορειο αργησε τρια τεταρτα και επειδη εισαι τοσο ηλιθια που δεν ξερεις το δρομο να πας με τ αμαξι. Και επειδη οδηγουσες κ ολο το πρωι κ εχεις ξερασει τ αντερα σου απο την κωλοκινηση της ηλιθιας πολης που επελεξες να ζησεις.

Με τι ισοδυναμει ? Ισοδυναμει με το να περπατας στο δρομο, νιωθοντας μουναρα, με τον αερα μοντελου στην πασαρελα, και εκει που νιωθεις η υπερτατη γκομενα , βλεπεις απεναντι το αντιστοιχο σε αντρα. Ε και εκει πατας σκατα και πεφτεις.

1 σχόλιο:

Lydia X είπε...

Δεν υπάρχει ελπίδα, θα πάμε όλοι στο διάολο.
Στέι Χέβι.

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p