Τρίτη 1 Ιουλίου 2008

Αμαν πια!

Ξερετε τι προβλημα εχω? Με ολα αυτα? Βλεπω τα blog ολων των αλλων.Ομορφα.Περιποιημενα. Με τονους. (Νταξ οχι αυτο δεν το ζηλευω)
Και ερχεται αυτη η στιγμη.Μια τοσοδουλα στιγμη αναμεσα στις χιλιαδες στιγμες της ζωης μου μεχρι τωρα. Που πρεπει.... ν ' ανεβασω μια γαμημενη φωτογραφια. Οχι καμια δικια μου δηλαδη, μια απλη φωτογραφιουλα που θα απεικονιζει τον εσωτερικο μου κοσμο οπως θελω εγω να φαινεται, μια γκομενα με μαγιω, η Μονικα Μπελουτσι γυμνη, τετοια.

Καιιιιι

ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΠΙΣΤΗ ΓΙΑΤΙ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΝΑ ΠΡΑΜΑ ΜΕ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΕΙ. ΚΑΙ ΜΟΥ ΣΠΑΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ. ΚΑΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΣ ΚΟΚΚΟΣ ΑΜΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΥΜΠΑΝ ΠΟΥ ΔΙΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ.

και τωρα φτανω πλεον στο τελμα μου....ναι...μπορω να πω οτι καταλαβαινω απολυτα αυτη την απελπισμενη γιαγια που κοιταζει με δεος το αυτοματο μηχανημα παραγωγης εισιτηριων οταν αυτο στεκει ψυχρο και αδιαφορο στο μετρο, που προσπαθει να καταλαβει κατα ποσο αυτο το τερας θα ανατιναχτει με θορυβο αν το ακουμπησει. Το ιδιο προδοτικο υφος εχει και ο υπολογιστης μου. ΠΟΥ ΑΜΑ ΔΕΝ ΗΜΑΣΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΗΣΑΣΤΑΝ ΚΟΙΤΑΣΜΑΤΑ ΣΙΔΗΡΟΥ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΓΗ . ΚΑΙ ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ.

παω να φαω συγχιστηκα τωρα.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ένα πράγμα θα σου πω αγαπημένη μου μπουγάτσα.....
....ΒΑΛΕ ΤΟΝΟΥΣ ΜΩΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!
ΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ!

Lydia X είπε...

εισαι θεά.
μόνο αυτό.

Unknown είπε...

ατονικό σύστημα rulez.

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p