Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2008

Την Τριτη παω Γερμανια.

Την Τριτη πεταω.
( Τα δωματια τριζουν απ τη λασπη και αναβοσβηνουν που και που στα μαλλια της μπροστινης, εκεινης που σαν αναπτυξιακη λαιλαπα κινειται παλινδρομικα, τριζοντας πιο ηχηρα απο την οχλαγωγια του σεληνοφωτος, αναφερομενη συνηθως σε μαρμαιρουσες ιδεαλιστικες ακρωρειες που δεν συμπιπτουν με την κοσμικη συμπτωματολογια του συγκεκριμενου αποφθεγματος.)
Εχω αγχος.
( Το ειδα σημερα, τωρα αν με ειδε και αυτο ειναι αλλο θεμα, εγω το ειδα παντως και εβλεπα αν με κοιτουσε, και κοιτωντας αν εβλεπε τα ειδα ολα)
Οχι για τα αεροπλανα.Για τα αεροπλανα χεστηκα.
(Οι αντρες που κανουν τσαφ ειναι οι σωστοι, οι αλλοι ειναι λαθος, και πρεπει να θαβονται μαζι με το μουσι του μπαμπη του σουγια σε καποιο κρυφο νεκροταφειο ελεφαντων καπου στη Λαρισσα)
Εχω αγχος που θα χασω μαθηματα στη σχολη και που δεν εχω ζεστα ρουχα.
(Οταν σκεφτομαι πρασινο, αν ενα μεγαλο διαμαντι ετρωγε το κεφαλι σου, θα γεννουσες παραμηκια?)
Οταν εχω αγχος σκεφτομαι βλακειες.

6 σχόλια:

Lydia X είπε...

Kαλό ταξίδι babes και καλά να περάσεις.

Συμβουλή για το άγχος
θα σκέφτεσαι φωναχτά
"μα έχουμε απεργία και κατάληψη"

Unknown είπε...

Na mhn exeis agxos! Thes na erthoume sot aerodromio na kanoume tous karagiozhdes na deis pws tha sou perasei? :P

ΠΟΡΝΟΜΥΑΛΗ ΚΑΡΥΔΑ είπε...

mpougatsoudi mouuuuuuuuu!!!!!tha m leipseis tromeraaaaa!!!!!!:((((
mn agxwnesai!!!!!ola kala tha pane!!!!
p.s mn ksexaseis tis sokolates mouuuu
p.s 2 ti paparies grafeis pali?tpt dn katalaba!!!:PPPp

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Οταν σκεφτομαι "μα εχουμε απεργια και καταληψη" αμεσως σκεφτομαι "δεν εχω χοντρα καλσον δεν εχω χοντρα καλσον!" Θενκς βρεεεε παντως!!! λοολ

Σε μενα θα περασει, αλλα φοβαμαι οτι το αεροπλανο θα τρομαξει και θα φυγει νωριτερα!!

Και συ θα μου λειψεις! και δεν θα ξεχασω τις σοκολατες σου!!!Και πραγματικα, ουτε γω καταλαβαινω τις παπαριες π γραφω, γι αυτο αλλωστε και τις γραφω!!

Chris είπε...

Κλαπς πάλι δε θα έρθεις στο μάθημα!

Θα γίνουμε καλύτερες τραγουδίστες από σένα.

Ανώνυμος είπε...

ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ ΜΟΥ! ΣΟΚΟΛΑΤΑ! ΤΠΤ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΣΟΥ ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!
Και κοπελιά, πρόσεξε πως θα κυκλοφορείς εκεί στην Γερμανία! Όχι ksekolaki look! Ντύυυυυυυυυυυυυσου!!! χεχεχεχεχεχεχεε!!!
Και βγάλε και κάμποσες φωτογραφίες για να ζηλέψουμε!
Και αν έχει χιόνια, κάνε τον αδελφό σου χιονάνθρωπο!
Κι αν δεις καναν κούκλο Γερμανό μην τον αφήσεις! Πάρτον μαζί σου, πακέτο για το σπίτι!
Και να μας σκέφτεσαι κοπελιά εμάς τα καημένα που δεν φαύγουμε έξω! Σ'αγαπάμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p