Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

Προπυλαια?

Ναι , ημουν και γω εκει.Και ναι, ο κωλος μου ξεπαγιασε και μπαφιασα παθητικα.Και ναι, γυρω στους 20 κρατουμενους κανουν απεργεια πεινας εχοντας ραψει το στομα τους κυριολεκτικα.
Κατα τα αλλα πεινουσα, δεν μου την επεσε κανενας, δεν ενθουσιαστηκα με τιποτα, ηταν ολα γεματα αντρες και λυσσαξα,η καρυδα και το εργαλειο φωναζανε μαζι ρυθμικα και για αγνωστη αιτια "μπα-φος,μπα-φος" και παρατριχα το γλυτωσα το συντριβανι που ηταν απο πισω μ.Γενικως νταξ, το οτι κρυωνα νυσταζα και βαριομουνα δεν μου επετρεψε να απολαυσω τη βραδια , το φεγγαρι, τους αντρες,τους μπαφους,την ατμοσφαιρα, τη μουσικη, τα σκυλια, τ αστερια, τα στορια, το καινουριο μου παντελονι, και τα ωραια μπορντο νυχια της Βασως.
Οποτε πτωμα και κρυωνοντας μπηκα στο μετρο και καθησα κατω στο πλακακι οκλαδον ετσι ωστε τα ωραια μου ποδαρακια να χωνονται κατω απο τα ποδαρακια μου και να ζεσταινονται.Και εκει που ερχεται το τρενο, ερχεται ενας Ακυρος Περιεργος Απαισιος Τυπος και με αρπαζει με βια απ το μπρατσο για να με σηκωσει, και κλανω μαλλι.(το ειδε και η Λυδια!)Και μετα κατεβηκε και στην ιδια σταση και με ακολουθουσε γεγονος που με εκανε ακομα πιο εκλασαμεντες, αλλα του γλυτωσα.
Α, πως με ειδε η Λυδια? ηταν ακριβως απεναντι μου στο μετρο και μου εκανε νοηματα, αλλα εγω προφανως ενθουσιασμενη με το να βαριεμαι ασυστολα και να κοιταω την οθονη με τις αγνωστου ταυτοτητας μπαλαρινες δεν την προσεξα καν.Και μετα με πηρε τηλεφωνο και μ το πε. Και μετα αφου εκλεισα το τηλ, με ακολουθουσε ενα αυτοκινητο με την οπισθεν επι δυο ολοκληρα τετραγωνα, οποτε αυτη τη στιγμη που επιτελους ειμαι σπιτι αισθανομαι την Απολυτη Ανακουφιση.
Και για να ερθουμε στο ψητο. Θα συναντηθουμε για ενα καφεδοποτο whatever ?Πειτε ποτε μπορειτε και που.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Omg! Ήσουν ψύχραιμη όμως ε?? Ουφφφ....πάλι καλά που είσαι οκ μπουγάτσα μου!!!!!!!

Με γεια το παντελόνι [το οποίο δεν πρόσεξα μες στο σκοτάδι!]

[Το καφεδάκι θα το κανονίσω+θα σας ενημερώσω prive...σσσσσς! Είναι απόρρητες πληροφορίες! Θα ειδοποιηθείτε όλοι!]

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Ψυχραιμη? χμ μπορεις να το πεις κ ετσι! Θενκςςςςςς το πηρα το σαββατο!!
[οκκκ δεν ηξερα οτι ειναι απορρητο!αναμενω λοιπονννν!!!]

Chris είπε...

Ειλικρινά γιατί να μη μου τύχει εμένα κάτι τόσο ξεφωνημένο. Όλη μου τη ζωή θέλω να ρίξω ένα δεξί κροσσέ.

Μια φορά είχε πέσει ένας επίτηδες πανω μου (αλλά πολύ επίτηδες) και τον έσπρωξα τόσο δυνατά που έπεσε έξω από το τρένο στην αποβάθρα και έκανε τρεις τούμπες. Ύστερα σηκώθηκε κι έφυγε χωρίς καν να κοιτάξει πίσω του. Οκ δεν ήταν μπουνίδι αλλά το ευχαριστήθηκα, κι ας με στραβοκοιτούσαν μετά μερικοί.

Ίσως αν αγόραζα ένα ρόπαλο.

ΠΟΡΝΟΜΥΑΛΗ ΚΑΡΥΔΑ είπε...

ti????????tolmhse auto to ahdiastiko skoulikoanteridi n se aggiksei me ta xlipi xlipi daxtyla t????pes m onoma k dieuthunsh n tn eunouxisw n t petaksw ta matia oksw apo t ksulo n tn kanw n metaniwsei tn wra k th stigmh p vgike apo th mhtra ths manas t n tn kanw n ftusei t gala ths apotyxhmenhs manoulas touuuuu!!!!!!!grrrrrrrrrr

Unknown είπε...

^
Etoimaste kameres. Kanoniste kobarsous. Analambanw ta ypoloipa. Milame gia megalh eispraktikh epityxia.
"The murdering coconut 2 : Milking her way out"

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Μερικες φορες με τρομαζετε. Ολοι. Παω στη μαμα μου τωρα.

ΠΟΡΝΟΜΥΑΛΗ ΚΑΡΥΔΑ είπε...

mh fobou mwrh mariam!!!gia tn parth s katharizoume edw pera!!!! :PPPP

p.s telika esy k gw DM tha ginoume foberh omada!!!tha kanoume ta pio apithana blockbusters!!!!egw tha dernw-esy tha filmareis!!!!ekleise!!! :DDD

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p