Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Περιληπτικα.

Περιληπτικώς. Εχω να ποσταρω κατι αιωνες.Οποτε αρχιζουμε:
Παρασκευη. Το καφέ της χαρας. highlights,το διασημο πλεον αγνωστης ακομα σημασιας τζουτζου,ολοι εμεις με το star quality που μας διακρινει, ενας δημοσιος πορνοκαβγας, και για μενα το τσιφ, που με σημαδεψε ανεπανορθωτα και το λεω παντου.Ουτε που θελω να σκεφτω τι θα λεγεται μετα απο καμποσα ρακομελα. Το καλο ειναι οτι μετα απο καμποσα ρακομελα βεβαια, δεν θα εχει καμια απολυτως σημασια!Οποτε αναμενουμε!
Σαββατο. Παρτυ και ηπιο μεθυσι, επισης βρηκα τον Εναν τον Αντρα τον Σωστο τον Προστυχο που θα με Βαλει στη Θεση μου, Δηλαδη Στην Κουζινα, Διπλα στο Καλο Σερβιτσιο.Αλλα δεν μου κατσε, τι να κανουμε. Την επεσες σε ολες εκτος απο μενα ρε. Αλλα θα το ξεπερασω, και θα σου φωναζω αιωνια ¨μαγαπας η τζαμπα πινω?"Μετα το παρτυ για ρακομελα, μετα τα ρακομελα για σφηνακια, μετα τα σφηνακια για τυροπιτα, μετα την τυροπιτα νανακια.
Κυριακη. Συνηλθα απο το Σαββατο.
Δευτερα. Πορεια. Με βροχη.Η μαλλον, με ΒΡΟΧΗ. Και σαφως χωρις ομπρελα. Βραχηκε ακομα και το βρακι μου.Και εκει που προχωρουσα αμεριμνη και επαναστατικη και βρεγμενη μεχρι το κοκκαλο, με το πορτοκαλι φουλαρι μου φερετζε, μου εσκασε ενας καφες στο κεφαλι. Απο τη γευση υποθετω οτι ηταν εσπρεσο.Ευτυχως επειδη εσκασε στο κεφαλι μου δε χυθηκε ολος πανω μου, αλλα και στο ασπρο μπουφαν της μπροστινης. Ειναι καλο να μη νιωθεις μοναξια σε τετοια γεγονοτα. Ο καφες ξεπλυθηκε αρκετα γρηγορα, και οταν γυριζα σπιτι ενας αξιαγαπητος οδηγος , βλεποντας με και κρινοντας οτι σαφως δεν ειχα βραχει αρκετα, σηκωσε ενα ευχαριστο κυμα τσουναμι ενω εστριβε, και μου εδωσε τη χαρα να νιωσω το παγωμενο νερο απο το προσωπο μου μεχρι τα ποδαρακια μου.

8 σχόλια:

Unknown είπε...

Nomizw oti htan h best day ever xthes pantws. Braxhka mexri to kokkalo kai to xarhka ki olas.
Kai mhn skas pou den sthn epese. Oi tyfloi kai oi blakes na pane na thn pesoun se oles tis alles. Aytos pou tha aksizei tha thn pesei kateytheian se sena.

R3aL7iRe είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Rania είπε...

^^dm:respect!!
και εγω χαρηκα εκεινη την ωρα της πορειας το νερο!!

Ανώνυμος είπε...

Πλααααααααααααααααατς!
Πολύ νερό βρε παιδιά!
Μα καλά βρε μπουγάτσα μου, από πού ήρθε ο καφές??? Ποιός μαλάκας?? Να τον δείρουμε?? Ε??? Θες??

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Πιστεψε με, ο συγκεκριμενος δεν αξιζε ουτε μεταχειρισμενη χλεπα!!Και γω χαρηκα παρα τους καφεδες και τον μετεπειτα πονολαιμο!επεισοδιακη μερα!

Ρε ησουνα στην πορεια? ημουνα στο τσακ να σε παρω τηλ να δω αν ψηνεσαι να ρθεις αλλα βλακωδως δεν το κανα!

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Γελασα τοσο πολυ εργαλειο μου που οποιος και να τανε τον συγχωρω!!! επερασατ ομορφα εεε??? πουλακια μουυυ!!!!:) :) :))))))

Loud Melody είπε...

Μπουγάτσα ο καφές ήταν γλυκός, μέτριος ή σκέτος; Δε μας είπες!!!

ΠΟΡΝΟΜΥΑΛΗ ΚΑΡΥΔΑ είπε...

pooooooooo re mpougatsidi m!!!!ola se sena tha sumbainoun???jesus!!!!

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p