Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

"Ολοι εχουν ενα ταλεντο.Η Λουσια το χει στο τεντωμα"

Και οχι, δεν εβαλα ακομα ροζ αγγελια, ειπαμε δεν εχω λεφτα, αλλα οχι κ ετσι.Ταδε εφη Ζωη.Και δεν αναφεροταν παραδοξως στη διασημη πλεον ευλυγισια μου(δεν θα αναλωθω στις πικαντικες λεπτομερειες αυτη τη στιγμη)
Σημερα ηταν το πρωτο μαθημα φωνητικης στη nosotros στα εξαρχεια, ειναι τζαμπε για οποιον ενδιαφερεται. Και ναι, η τελευταια ασκηση ηταν να τεντωθουμε και να κανουμε ηχους τεντωματος.Κατι στο οποιο αποδειχτηκα εξαιρετικα καλη(τωρα πως το κρινει κανεις αυτο δεν ξερω) αλλα η καθηγητρια με εβαλε να τεντωθω ξανα και ξανα παρολο που επεμενα με την αληθοφανη ψευτικη ταπεινοφροσυνη που με χαρακτηριζει , οτι ντρεπομαι.
Και αισθανθηκα μια περηφανια.Γιατι ειναι καλο να εισαι καλος σε κατι. Παρολο που δεν εχω βρει ακομα το πως θα το εκμεταλλευτω για να γινω πλουσια η διασημη, σας πληροφορω οτι τεντωνομαι καλυτερα απ ολους σας.Ειμαι κορυφη. Ειμαι ενα αριστουργημα. Ακομα και εγω με θαυμαζω. Μη νιωθετε μειονεκτικα, μπορειτε να με χρησιμοποιησετε ως εμπνευση, θα χαρω να ωθησω τους οπαδους μου στην αποκτηση της Γνωσης του Τεντωματος, αν και φοβαμαι πολυ οτι θα απογοητευτειτε, διοτι το τεντωμα, και δη το Σωστο Τεντωμα, ειναι Εμφυτο.
Σκεφτομαι να ιδρυσω ενα συλλογο, ενα ιδρυμα, κατι βρε παιδι μου.Αχ ειμαι και κρυωμενη η ρουφιανα.....(σε οποιον καργιολη μου εδωσε το κρυωμα ευχομαι να μην καταφερει να ξανατεντωθει ποτε)

5 σχόλια:

Chris είπε...

Εγώ θα φτιάχνω της κονκάρδες και τα t-shirts του Ιδρύματος!

Με συγκίνησες :')

Lydia X είπε...

Mε σημα το κρεβατι του Προκρούστη.

γιου ροκ.

ΠΟΡΝΟΜΥΑΛΗ ΚΑΡΥΔΑ είπε...

paidia paidia mporw n ginw h maskot t club????tha mai h maskot lastixaki-kotsidaki tha tentwnomai theamatika!!!!!plzzzzzzzzzzzzz??????

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

"Σε αυτο το σημειο θα ηθελα να ευχαριστησω τους θερμους υποστηρικτες μου, γιατι πανω στο θαυμασμο τους, στα λεφτα, στη δημιουργικοτητα τους, και πανω απ ολα στους ιδιους σαν ανθρωπους, πατησα για να φτασω εδω που ειμαι"

Σας ευχαριστω προκαταβολικα.Σας αγαπω.ΑΧ με συγκινειτε ΑΧΧΧΧΧ!!!

Ανώνυμος είπε...

Αααααχχχχ.....μόλις τεντώθηκα!
Αλλά περιμένω να μου μάθεις εσύ την τέχνη του τεντώματος! Νομίζω δεν το κάνω αρκετά καλά!

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p