Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2008

Ανωνυμια

Επειδη καποιος πρεπει να το κανει, και αφου δεν ειστε εσεις ο κληρος πεφτει σε μενα, θα κανω ενα ανωνυμο ρεπορταζ του Σαββατου και οποιος καταλαβε καταλαβε. οταν εννοω ανωνυμο, παραθετω τα εξης.
Καποιοι ηπιανε στην υγεια αχαριστης, στα καλα γαμησια, στον πουτσο του κωστα, και στο συμπαντικο μουνι.( ολα αυτα πολυ δυνατα) Και καποιος σηκωθηκε πανω στον καναπε να ψαξει το συμπαντικο μουνι. Καποιοι φωναζανε συνεχως ποσο αγαπανε ο ενας τον αλλο. Καποιος παραπονιοταν συνεχως οτι του λειπει. Καποιος μιλουσε για ισπανικα, πορτογαλλικα, και αλλες γλωσσες του ερωτα. Καποιος κυκλοφορουσε με ενα κωλοχαρτο, το οποιο μετα εκλεψε. Καποιος μιλουσε μουσουσουνικα και καποιοι πινανε ολοι μαζι στην υγεια της Βασιας.
Καποιος ξερναγε, ενω καποιος αλλος προσπαθουσε να του αποδειξει οτι ειναι μεθυσμενος λεγοντας πως αμα θελει ξερναει στο παπουτσι του. Καποιοι βγαλανε τα εσωψυχα τους , γνωριστηκανε και δεν μπορουσαν να ανοιξουν τα ματια τους απ το μεθυσι, και καποιος σκοτωσε σχεδον ολο τον ντακο μονος του. Καποιοι ακουγανε απαθεστατοι ενω τους κανανε παρατηρηση, καποιοι θελανε να χορεψουν μαλεβιζιωτη, και καποιοι συζητουσαν για πολιτικα , κομματα και ιδεολογιες. Καποιος δεν μπορεσε να δωσει τη σωστη διευθυνση στο ραδιοταξι, και καποιοι τρεξανε μαραθωνιο για μια τσαντα, ενω καποιοι αλλοι καθοντουσαν και αναλυανε τα γκομενικα τους.
Καποιοι δεν προκειται να ξαναπατησουν στο συγκεκριμενο ρακομελαδικο για καιρο, γιατι τους κοιταζε ολο το μαγαζι, αλλα καποιοι περασανε και πολυ ωραια. Καποιοι ξερναγανε βεβαια, αλλα το κανανε καλα.Και καποιοι ζησαν καλα, και εμεις καλυτερα. Και εχω και χειροτερα αλλα τα κραταω μακρια απο τα φωτα της δημοσιοτητας!

6 σχόλια:

Unknown είπε...

Ax esy kai ta anwnyma reportaz sou! :P

Unknown είπε...

Καποιος παραπονιοταν συνεχως οτι του λειπει.

Kai den paraponietaiiiiii!! :P :P

Chris είπε...

*exposed*

rwmi's lonely way είπε...

egw thelw ki alla pio polla analseis sxolia leptomereies (poios phre px to xruso ston marathonio!!:P:P:P

Rania είπε...

τι κριμα να μην ειμαι εκει...

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Ηταν αξεχαστα. Για ολους εκτος απο μενα που μεθυσι= μερικη αμνησια. Αργησα να το γραψω γιατι τα θυμομουνα σιγα σιγα.

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p