Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2008

Να αγαπας την τεχνη μεσα σου, οχι τον εαυτο σου μεσα απο την τεχνη

Και μετα απο αυτο το βαρυγδουπο τιτλο, μια ανακοινωση.Πραγματικα, αν ειστε γυρω στα 35, ομιλητικος, μελαμψος, και σας λειπει ενα νυχι, δεν το λεω απο ευγενεια, μην μου την πεσετε.Πραγματικα.Δεν θα το εκτιμησω καθολου.
Και επισης, οταν ειμαι ομορφη, το ξερω. Και ξερω ποτε ειμαι μπαζολα.Μην μου την πεφτετε οταν ειμαι μπαζολα. Προσβαλλετε την αισθητικη μου. Νταξ?
Η σοκολατα ειναι μεγαλο πραμα. Πολυ μεγαλο πραμα.Οπως και η κοπτικη-ραπτικη.Αυτο για οσους δεν το ξερουν.

6 σχόλια:

Unknown είπε...

Eeeee. Ayta. Paw gia sokolata. :P

MaHaHoU είπε...

LMAO!

Lydia X είπε...

wow.
να πάω να τον δείρω;
μπορώ;
pleeeeeeeease?
και ασταδιαλα μαρή που θα πεις και οτι εισαι μπαζολα
ανοιξε τις ματάρες σου και κοιτα στον καθρέφτη

ΠΟΡΝΟΜΥΑΛΗ ΚΑΡΥΔΑ είπε...

xaxaxaxaa!!!!plaka m kaneis!!!toso kala?e re ti kukloforei ekei ekswwww k maresei p meta lew gia tn xlipi xlipi!!!:PPPP
p.s kala s leei h ludia mwrh vlammenh mpougatsa!!!!eisai sexy k opoios anteksei!!h sexy mama mas!!!to xanoum mpourek re aderfe!!!!pws alliws n t pw???k auto isxuei 24/7!!!!ante gia n mn s riksw kana mpatsaki n staniareis :ppppp

Chris είπε...

Και αν είναι γύρω στα 35, ομιλιτικός, μελαμψός, δεν του λείπει ένα νύχι, και μοιράζει σοκολάτες?

Ανώνυμος είπε...

Η ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΑΜΑ!

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p