Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2008

Ecdl.

Ναι, αρχισα και γω ecdl με την επιδοτηση για τους μπηχθεντες στο πανεπιστημιο το 2005.Παρα τις αρχικες μου ενστασεις καθως ηθελα να γραφτω σε κατι πιο κουλο οπως εκανε ο αξιαγαπητος αδερφος μου, διοτι ημουνα πεπεισμενη οτι θα αναγκαστω να μαθω πραγματα οπως "τι ειναι το ποντικι και πως να το πιανετε σωστα" με παρεσυρε το ρευμα της συντροφικοτητας και της αλληλεγγυης με τις επισης μπηχθεισες το 2005 φιλες μου.
Μαθαινουμε χρησιμα πραγματα οπως το " πωωωωωωωωωωωωςςςς θα κανουμε φακελο χωρις το δεξι κλικ???" (οχι το χατε σκεφτει ποτε?? εε???) "πωωωωωως θα κανουμε φακελο με την εξερευνηση των windows?" κτλκτλ. Αναμενω το word διοτι δεν το κατεχω και φανατικα. Αλλα περα απο αυτα μαθαινουμε και κατι χαριτωμενες κινησουλες π δν τις ηξερα, πως να ανοιγοκλεινεις παραθυρα με το πληκτρολογιο, πως να διαγραφεις κατευθειαν χωρις να πανε στον καδο, τετοια. Με πληκτρα εννοω.Και ο καθηγητης ειναι κατατοπιστικος ανθρωπος.
Κατα τα αλλα, επειδη εγω δν ειχα παει και ποτε φροντιστηριο, με καταδιωκει μια κωλοχαρα για την ατμοσφαιρα.Και τρωω και κατι γερες φλασιες σχολειου.Εχουμε και τους αναλογους ρολους σχολειου! Το εργαλειο πχ απανταει με σχολαστικοτητα και επαγγελματισμο και σοβαροτητα σε καθε ειδους ερωτηση απο το τι ταινια θα δει μεχρι το αν παταμε δεξι κλικ για να διαγραψουμε φακελο, ενω εγω γραφω μαλακιες στο wordpad για να μη με βλεπει ο καθηγητης αλλα να με βλεπουν ολοι οι υπολοιποι απο πισω, κυριως η Βασω η οποια προσβελνεται με αυτα που γραφω(γαμαω τα ελληνικα εεε??) και μου απανταει ναζιαρικα σε ακυρη στιγμη οτι "οτι και να κανεις Λουσια θα εισαι παντα λιγη" με υφος και τουπε ( προηγουμενως εχει πει το αμιμητο "αφηστε τον να σηκωσει το τηλ, αν ειναι η μαμα του????? για παιδι π καθεται απο πισω!!)ενω η Ζωη διπλα της γελαει και κοιταει τον καθηγητη με το πικαντικο βλεμμα της πετωντας διαφορα κατα καιρουςμε το γνωστο της ψαρωτικο "μεταξυ-σοβαρου-και-αστειου", η Ιωαννα ειναι οπως στο σχολειο, αγοραζοντας μινι τετραδιακια για ολους και γραφοντας με το στυλο τινκερμπελ που κατα καιρους αποκτα και τη χρηση απομιμησης μικροφωνου, και η Ευα που αγχωνεται με τα παραθυρα που της πεταγονται και φτανει αργοπορημενη και με το πανικοβλητο υφος "αν ειναι πολυ δυσκολα θελω να φυγω!"
Ε ρε γλεντια...

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

xe xe moy 8imises emena otan vriskoumouna se tetoia fash(ecdl)stin arxh thn paleua me ton kafe,epeita otan hr8e h anoixh-ouiski<>

Rania είπε...

Κλασσικές αξίες του ecdl...

Αχ μου χει λείψει το σχολείο.....

Chris είπε...

Αυτά είναι... μου θυμίζει την ατμόσφαιρα στα Ιαπωνικά στο διδασκαλείο. Λίγο χειρότερα από γυμνάσιο δηλαδής.

Unknown είπε...

Isws kai poly xeirotera apo to gymnasio tha elega.. :P
Ela den eimatse etc sta Iapwnikaaa. Nomizw dld...

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Εγω πιστευω οτι στο γυμνασιο ημασταν λιιιιγο πιο ωριμα. Αλλα εχει την πλακα του.(α, με ουισκι? θα ημασταν απλα ανυποφορες....!)Χτες εβαλα προφυλαξη οθονης burn mother fucker burn.

Ανώνυμος είπε...

Μπουγάτσα μου, είμαι σοβαρή...όταν το θέλω!!! Και ας μου αποσπάς την προσοχή με αυτά που γράφεις στο WordPad!!

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Ναι. εξηγησε μου πως ατομο το οποιο βαζει ενα κοκκινο Τool σε προφυλαξη οθονης και το κοιταει με περηφανια , ενω προηγουμενως εχει αναγκασει τον κεντρικο εκτυπωτη να εκτυπωσει "παρακμιακο εργαλειο" ειναι σοβαρο.Το οτι απαντας με σοβαροτητα στις ερωτησεις δεν σημαινει οτι εισαι και σοβαρη μπουχαχαχαχαχαχα

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p