Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2008

καλλιτεχνιζοντας.


Καθε χρονο, γυρω στις 3 φορες, αλλαζω το δωματιο μ.Οταν τελειωσα με το σχολειο, μ τη βαρεσε, ξεκρεμασα οτι ειχα κρεμασει σε τοιχους, αφισες πινακες μαλακιες, και το εβαψα ολο ασπρο, σαν κελι ψυχιατρειου ενα πραμα. Εμεινε ετσι ασπρο (χωρις τπτ στους τοιχους) μεχρι περισυ το φθινοπωρο π μ την εδωσε να το ζωγραφισω. Καλα γενικα, αν καποιος μ ζητησει πχ να ζωγραφισω ενα προσωπο, ζωγραφιζω για τον αξιοτιμο πουτσο. Αλλα οταν ζωγραφιζω ζωγραφιζω ωστε αυτα π φτιαχνω να μ αρεσουν.Ευκολα κ απλα. Α, και ναι , η ομοιοτης με opeth δν ειναι εντελως συμπτωματικη ...αν παλι δεν τη βλεπετε, τοτε ειμαι και πολυ πρωτοτυπη γκομενα.
Επισης.....καποιοι απο σας ζωγραφιζουν ωραια...και καποιοι απο σας δεν εχουν αχρωματοψια...αν ανηκετε σε οποιαδηποτε απ τις δυο κατηγοριες, πλζ πειτε μου, την κωλοπεταλουδα να την αφησω λευκη η εχετε κανα χρωματακι να προτεινετε? α επισης, ειναι μπλε σκουρο κ οχι μαυρο !

5 σχόλια:

Unknown είπε...

Poia petalouda? :P :P
Nomizw sits kathgoreies ksexases kai ekeinh twn entelws tyflwn :P

Chris είπε...

Πέρα από το ότι είναι πραγματικά γαμάτο (νόμιζα πως ήταν ταπετσαρία) εγώ θα άφηνα την πεταλούδα άχρωμη.

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

ρεεεεεεεεεε αυτο το μαντζαφλαρι που ξεφυτρωνει απο το δεντρο ειναι μια πεταλουδααααα λοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ και γω μαλλον αχρωμη θα την αφησω , ηθελα να το ακουσω κ απο αλλους! οι εντελως τυφλοι δεν εχουν βλογκ.εε?εε??

Rania είπε...

Αχρωμη....Αν τη χρωματισεις θα γινει too much και ειναι κριμα...
Εΐναι πανεμορφο παντως...Ευγε

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με την Ράνια!

Ε ρε τι ταλαντούχες μπουγάτσες κυκλοφορούν ανάμεσά μας!! Θα στο πω κι από κοντά....ΕΙΣΑΙ ΘΕΑΑΑΑΑΑ!

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p