Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2008

Πολυ μαυριλα επεσε.

Ειμαι εδω σημερα για να μου θυμισω τι χαρα της ζωης. Λοιπον.

-Ειναι ωραια οταν καθεσαι με ατομο που σε καταλαβαινει στην Ακροπολη και βλεπεις την Αθηνα σαν το πιατο με το γαματο μεζε που θα φας αυριο.

-Ειναι ωραια αυτη η αισθηση οταν εχεις πιει λιγο, που απλα χεστηκες για ολους και για ολα. (τα οποια ολα γυριζουν ελεεινα)

-Ειναι ωραια να νιωθεις οτι εχεις φιλες , που οτι και να γινει, οποιος και να σε μουτζωσει, θα γυρισουν και θα σου πουν οτι εισαι τελεια γαμας και δερνεις κ οτι "να ξερεις, εγω αν ημουνα αντρας θα στην επεφτα"

-Ειναι ωραια που σιγα σιγα ερχεται το φθινοπωρο και φυσαει δροσια.

-Ειναι ωραια να πινεις καφε και να μην μπορεις να διαβασεις επειδη οι pink floyd ειναι ωραιοι και σε αποπροσανατολιζουν.

-Ειναι ωραια να πας σε συναυλιες και να κλαις επειδη σου τη βαρεσε και κανενας να μην το καταλαβαινει.

-Ειναι ωραια να εισαι σιγουρη οτι κατι αλλαζει αλλα να μην ξερεις τι ακομα.

-Και ειναι ωραια γενικως.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ω ναι Μπουγάτσα μου!! Εμείς πάντα θα σ'ανεβάζουμε!!!!! ;-) πάντα θα είσαι η πιο λαχταριστή μπουγάααααατσααααααα!!!Μάκια μάκια!

Και 1) Οι Pink Floyd δεν είναι απλά ωραίοι, είναι Θεοί!
2) Που νά'βλεπες τι κλάμα έριξα όταν άκουσα τους Linkin να παίζουν το Breaking the Habit! Όντως κανείς δν καταλάβαινε, αλλά καταλάβαινα εγώ...

Ανώνυμος είπε...

ειναι πολυ γαματη η ζωη τελικα,εχεις δικιο,να σαι παντα καλα κ να δακριζεις με τη μουσικη...

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Νταξει , κ αλλοι κλαινε στις συναυλιες. Κ γω π φοβομουνα οτι ηταν κατι ορμονικο λοοολ θενκς παιδες..

Lydia X είπε...

Καλά,κι εγώ έκλαιγα στη συναυλία του Μόρρισσευ.
Αλλά ωραία γενικώς δεν είναι.
Ψιλομαλακία είναι, γι'αυτό μη το πολυσκέφτεσαι.
Θα καταλήξεις να βλέπεις πόκερ σαν εμένα στις τρεις τα ξημερώματα και ν βάζεις στοιχήματα με τον κολλητό σου για το ποιος γκόμενος θα θέλει να σε σφάξει πρώτος.

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p