Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008

Εξεταστικη.

Τελικα, σε αυτες τις κωλοεξεταστικες, αντι να παραγεμιζω το κεφαλι μου με πληροφοριες οπως "ο εκπαιδευτικος ειναι ο πυρηνας της μαθησιακης διαδικασιας" καταληγω να παραγεμιζω το κεφαλι μου με εξισου αχρηστες, αλλα πιο απολαυστικες, πληροφοριες παντος ειδους.

- Η Μαρλεν Ντιντριχ πεθανε στο Παρισι.

-Οι υπατοι στη Ρωμη ηταν δυο.

-Το νησι Ισπανιολα των Αντιλλων λεγεται αλλιως και Αιτη.

-Η Μπεμπα Μπλανς υπαρχει.Δεν ξερω τι ειναι, αλλα υπαρχει.

-"είμαι φίνος μάγκας πρώτος τεκετζής
είμαι και μαγγιώρος έξτρα μπαρμπουτζής"

-Στο σκραμπλ μπορεις να γραψεις τη λεξη ψσωλα.Με ψσ.

-Τι ωραια που ειναι να μπαινεις τζαμπα σε συναυλιες.Τι ωραια.Και τι κρυο .

-Βρεχει .

-" Ευαισθητοι ειναι αυτοι που ολο μπαφιαζουν,κοβονται και αυτοκτονουνε"

3 σχόλια:

Chris είπε...

Εγώ πάντως, πάντα ήθελα στην κόλλα των εξετάσεων να γράψω "τώρα τσίμπα κι ένα αρχίδι ρε μαλάκα".

Όμως το ψσώλα είναι εξίσου καλό.

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Εγω θα θελα να γραψω "αυτα που μολις εγραψα ειναι για τον πουτσο, αλλα σε σχεση με αυτα που γραφετε εσεις στο βιβλιο σας τα δικα μου ειναι διδακτορικη διατριβη" και ισχυει.....αχ απωθημενα θα μας μεινουν.

Rania είπε...

Εγω ειχα σκεφτει οτι σηκωνομαι απο τη θεση μου κατεβαινω τα σκαλακια της 445 και ωναζω δυνατα με ταυτοχρονη ριψη του γραπτου μου στον καθηγητη "Λευκη κολλαααααααααα!Ναι ρε μαλακααα λευκη κολλααααααα...Παω να πιω εναν καφε τωρα και τα λεμε...τα λεμε ...." και να φυγω παλι χαλαρα αναβωντας ενα τσιγαρο και να φωναξω παλι "Αντε και μπαφιασαμε..." ....και καπου εκει αναστεναζω και συνεχιζω να γραφω...τις αρλουμπες μου

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p