Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2008

Το αβγο μαγκες, το αβγο

Υπαρχουν μερικοι ηχοι που αθελα τους σε σημαδευουν. Για μενα, ενας απο αυτους τους ηχους, ειναι αυτος ο λατρεμενα ανατρεπτικος ηχος του σκουπιδιαρικου. Ατελειωτα ξενυχτια με το ματι γαριδα, και εκει π λες "Οχι μωρε δν ειναι τοσο αργα" ερχεται το γαμιολικο σκουπιδιαρικο να σου θυμησει με τον κοροιδευτικο του τονο "ειιιιναι αργαααα και συ δεν κοιμασαι ακομααααα"Η αλλιως, να με διακοψει σε καποιο μεταμεσονυχτιο τηλεφωνο αυπνιας, για να εκφωνησω με στομφο το αμιμητο "μαλακα ξερεις τι ωρα ειναι? μολις περασε το σκουπιδιαρικο"
Η αλλιως να με διακοψει απο καποια ονειροποληση οπου εγω με το μαλλι κοκκινο ξεπροβαλω και τραγουδαω κινεζικη οπερα σε καποιο στενο των πατησιων. Η αλλιως να διακοψει το καψουροτραγουδο στυλ radiohead με το οποιο προσπαθω απεγνωσμενα να κοιμηθω. Η να με διακοψει την ωρα που χαζευω την πανσεληνο διερωτωμενη "μ αγαπα? δεν μ αγαπα? "ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΜΜΜΜΜΦΤΧΧΧΧΧΧΧΠΦΦΦΦΦΦΚΡΑΑΑΑΑΑΣΣ"
Γαμωντας μου την αυτορομαντικη ατμοσφαιρα. (λεξη που ακουστηκε τρομερα σαν το αυτοερωτικη αλλα τεσπα)
Και ναι. Μολις περασε το σκουπιδιαρικο.. Σχεδον θελω να βγω στο μπαλκονι και να ουρλιαξω"Χαραμισα ακουγοντας την παρτη σου τα καλυτερα χρονια της ζωης μου" Και το γαματο? Στο κωλοσκουπιδιαρικο εχει προστεθει και το αξιαγαπητο μωρο της αποπανω που , ναι, κλαιει ανα τρεις ωρες, και ναι, το ακουω και γω.

Α και στο "η κοτα εκανε το αβγο η το αβγο την κοτα " εχω να απαντησω οτι εγω γενικα ειμαι υπερ του αβγου. Η κοτα ειναι απλα το μεσον για να πολλαπλασιαζεται.

7 σχόλια:

Rania είπε...

σε εμας ακομη δν περασε....μολις παω να το κλεισω το ματι στανταρ θα με καλημερισει ψιθυριστα....

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

εσενα ψιθυριζει? εμενα βογγαει σαν γουρουνι σε οιστρο.

Chris είπε...

Νομίζω πως ένα σκουπιδιάρικο έχει σημαδέψει τις ζωές όλων μας. Ειδικά όταν έχεις κάποια δουλειά τα ξημερώματα και πέφτεις νταν πάνω στην ευωδιαστή του μπόχα.

Unknown είπε...

ή οταν εισαι στο λιβαδι με την απροσωπη θεογκομενα και ο γαμημενος θορυβος ερχεται να σου ανοιξει τα βλεφαρα σαν να'χουν πιαστει σε αγκιστρι.

Ανώνυμος είπε...

To avgo eipame einai h swsth apanthsh! Yparxoun kai apodeikseis! 8-)

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

αυτο το σκουπιδιαρικο. τελικα μας εχει σημαδεψει ολους. με πολλους τροπους. μονο η Βασια ιντριγκαρεται με το αβγο.Βασια μου ειναι υπουλα τα αβγα.

Ανώνυμος είπε...

:-P Ένα φαγητό ξέρω η καημένη να κάνω κι αυτό πας να μου το βγάλεις ύπουλο! Ουστ! Φάε κρέπες πασπαλισμένες με την ζάχαρη άχνη σου!!!!!

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p