Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009

Γκρρρρ

Μπήκε μέσα. Φόρεσε το πουκάμισο με αποφασιστικότητα. Εσφιξε τον κοτσο της, ορθωσε το ανάστημα της, πλησίασε το αφεντικό της και του είπε.

-Καλημέρα κύριε. Είστε μεγάλος μαλάκας που με πληρώνετε λιγότερο απ τους άλλους πρώτον. Και δεύτερον, ακόμα και αν δεν ήσασταν μεγάλος μαλάκας δεδομένης της απειρίας μου, είστε μεγάλος καργιόλης διότι μου έχετε γαμήσει τον αδόξαστο με την πίεση.Και εμένα μου βγαίνει ο κώλος γαμώ το σπίτι σας. Και δεν κάνω ούτε διάλειμμα. Μπορείτε να το δείτε από τις κάμερες. Και δεν ξέρω πως είναι η νομοθεσία, αλλά εμένα μου φαίνεται ανήθικο να έχετε κάμερες στις κουζίνες. Αλλά τι να καταλάβετε, γαμώ το στανιό σας, που τα ξύνετε ενώ βγαίνει ολωνών ο πάτος. Και δεν είναι ωραίο να μου λέτε "πιο γρήγορα" όταν κρατάω έξι πιάτα με το να χέρι και δύο με τ άλλο και προσπαθώ να ανοίξω τη γαμιόλα την πόρτα ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΜΟΥ, ενώ εσείς κάθεστε στο σκαμπουδάκι σας και επιτηρείτε σκαλίζοντας τ αρχίδια σας.
Και για να τελειώνουμε και να μη σας ταλαιπωρώ άλλο, απολύεστε. Περάστε να πάρετε την αποζημίωση σας απ το λογιστήριο.
Α, χτες στο τραπέζι 34 ήταν μια κυρία που παραπονέθηκε οτι "η μακαρονάδα αυτή δεν έχει ίχνος γκοργκοντζόλας μέσα!!" Της είπα "Ψάξτε στον κώλο σας.Θέλετε να σας βάλω και παρμεζάνα?"

Αμέσως μετά έβαλε στον εαυτό της ένα σφηνάκι από αυτά τα κόκκινα που κερνάνε τους πελάτες, και χαμογέλασε με ικανοποίηση.

Αντεμουκαιστοδιαολο.

7 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

πάλι καλά, συνήλθες! γιατί πολύ ενθουσιασμός σε είχε καταβάλει στην αρχή!

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Ενθουσιασμός της πρωτάρας.Αλλά δεν το βάζω κάτω. Εχω μπόλικη παρμεζάνα να χώσω.

Loud Melody είπε...

Γαμάς μπουγάτσα! Μην πτοείσαι ρε, θα βρεις κάτι καλύτερο.

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Αυτός απολύθηκε ωρε. Ο αφεντικός. Εγώ συνεχίζω,δεν έχω ενέργεια να ψάξω γι άλλη δουλειά. Μετά το μήνα βλέπουμε.

(Δεν απολύθηκε δελαδή. Εγώ τον απολύω εικονικά για να νιώσω πιο γκόμενα)

Unknown είπε...

οι πορτες, για τους σερβιτορους, ανοιγουν ειτε με τα ποδια ειτε με τον κωλο.

οποτε δεν καταλαβαινω την ενσταση σας. :P

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Χμ, η ένσταση μου βρίσκεται στο ότι είμαι που είμαι ανισόρροπη με τα δύο μου πόδια, όταν ανοίγω την πόρτα με το ένα και στέκομαι στο άλλο, και κάποιος μου τσιρίζει να κάνω πιο γρήγορα, μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι και θέλω να κάνω τα πιάτα φρίσμπι. Δυστυχώς στη συγκεκριμένη πόρτα δεν παίζει καθόλου κώλος.Ερχονται και από απέναντι. πφ...

Parakmiako Ergaleio είπε...

Όσο περνάει ο καιρός θα γίνεσαι σαΐνι :)

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p