Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

Ποτάααανα

Μαμά Φύση.

Καταρχάς καλησπέρα. Δεύτερον, είσαι μια καργιόλα και μισή.Και θα σου εξηγήσω αμέσως γιατί.
Έχεις φτιάξει τα δυο φύλα.Οκέι? Λοιπόν, έκανες λάθος. Εφτιαξες τους άντρες και τις γυναίκες με την ίδια γαμημένη νοημοσύνη, και έφτιαξες τους άντρες πιό δυνατούς. Νταξ , έδωσες και στη γυναίκα παραπάνω οργασμούς για αντάλλαγμα. ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΧΕΖΕΙ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΣΜΟΥΣ. ΝΑΙ ΤΟ ΕΙΠΑ.
Αντιμετωπίζω την εξής μαλακία! Οτι πάω να κάνω εγώ, είναι δύο φορές πιο αργά και δυο φορές λιγότερο. Δελαδή να σου εξηγήσω. Απόσταση είκοσι μέτρα. Κρατάω δεκαπέντε πιάτα.Βαρυγκομώντας ΚΑΙ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΧΕΡΙΑ πάω να τα βάλω στο τραπέζι. Όταν φτάσω στο τραπέζι, χωρίς να μου πέσουν, πρέπει να τα ακουμπήσω στο τραπέζι, κάνοντας μια περίεργη κίνηση με τη μέση, λυγίζοντας τα γόνατα, προσέχοντας να μην τα γαμήσω όλα.Και μετά πρέπει να στήσω τα σερβίτσια ΧΩΡΙΣ να γίνουν όλα πουτάνα.
Ο αντίστοιχος άντρας συνάδελφος κρατάει δεκαπέντε πιατα στο ένα χέρι, και άλλα δέκα στο άλλο.Έχει πάει τρέχοντας. Έχει ακουμπήσει κάπου τη μια στοίβα, και την άλλη συνεχίζει να την κρατάει στο αριστερό χέρι, ενώ με το δεξί μοιράζει τα πιάτα, τα οποία έχει στρώσει μέχρι εγώ να ακουμπήσω τα δικά μου στο τραπέζι.Εγώ αν το κάνω αυτό, η άρθρωση μου λυγίζει ,γιατί οι πούστικοι μύες που μου έδωσες είναι φέικ.
Άλλο.Τα χέρια μου είναι μικρά. Πράγμα που σημαίνει ότι δεν έχουν την ίδια επιφάνεια με τα αντρικά, και δεν βγάζουν την ίδια δουλειά.ΦΙΛΕΝΑΔΑ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ. Κάνω τα διπλάσια δρομολόγια και το διπλάσιο κόπο για όλα. Δεν φτάνω τα ψηλά ράφια.Νταξ, και άμα ήμουνα και καμιά νταρντάνα θα ήτο λίγο καλύτερα τα πράγματα. Και κοντή και με λιγότερη δύναμη.
Και ναι, μετά έχω και τις κλασσικές μαλακίες. Οι γυναίκες αντέχουν τον πόνο.Και σε τι χρησιμεύει γαμώ την κοινωνία μου? Αντέχουμε να τρώμε ξύλο πολλές ώρες? Τι ωραία.Νταξ, αμα με πληρώνανε θα το σκεφτόμουνα. Ποιος πληρώνει μια γυναίκα για να αντέχει στον πόνο? Κανείς. Ποιός πληρώνει μια γυναίκα για να έχει πολλαπλούς οργασμούς? Κανείς.Ποιός πληρώνει μια γυναίκα για να ζει περισσότερο? Αρχίδια! Ε άντε μου και στο διάολο.
Εμένα μου βγαίνει ο πάτος, και εσύ όταν μοίραζες μύες λες "χμμμμμ έχω τρείς. Ας δώσω δύο στον άντρα και έναν στη γυναίκα" Πουτάααααανα! Υπάρχει και το ενάμιση! Γιου νόου! αυτό που παίρνεις μια χατζάρα, κόβεις τον τρίτο μυ στη μέση ΚΑΙ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΤΟ ΙΔΙΟ.

9 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

δεν ξέρω τι λες εσύ, αλλά εγώ έχω τεράστια μυική δύναμη!
:p
τώρα σοβαρά δεν ξέρω αν είσαι της ίδιας κατηγορίας, αλλά υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που δεν μπορούν να κουβαλήσουν πολλά πράγματα.

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Μπορώ να κουβαλήσω, γενικότερα δεν τα φτύνω σωματικά εύκολα.Απλά πρέπει να δεις πόσα πιάτα κουβαλάνε με το ένα χέρι. Με το ένα. Με το ένα.(Και δεν μιλάμε για πιατάκια, μιλάμε για ντελούξ πιατέλες-πιάτα με διάμετρο 50 εκατοστά.)

Flonsavardu είπε...

ααα, εντάξει τότε. ε, τι να πεις... άντρες...

Loud Melody είπε...

Έλα ρε μην παραπονιέσαι, εμάς μας έδωσε παραπάνω λιπώδεις ιστούς!

Σούλα Φρίκη είπε...

σκληρό το μεροκάματο το σέρβις
σας εδίνουν και ειδικές φουσταμπλούζες εκεί ?

Parakmiako Ergaleio είπε...

Ωχ αμάν...τρελή κούραση τραβάς.
Αυτό με το 1,5 θά'ταν το ιδανικό και δημοκρατικό αλλά μάλλον η μαμά φύση γούσταρε περισσότερο τ'αγοράκια :P

eloydark είπε...

Εντάξει, όμως εγώ ως άντρας μπορώ πολύ εύκολα να υποστηρίξω ότι σε εμάς μπορεί να έδωσε μυς, σε εσάς έδωσε κάτι άλλο που ως γνωστόν σέρνει και καράβι...
No muscle can beat that :P
Πάντως φαντάζεσαι πόσο αντιαισθητικό θα ήταν να κάνατε πλάτες και χέρια σαν άντρες; Χμμμ, τώρα που το σκέφτομαι, και λίγο μουσάκι... ή όχι;

Chris είπε...

Μπα. Ότι χάνουμε σε δύναμη το έχουμε σε γοητεία. Ξέκωλα βιντεοκλιπ, δημόσιες σχέσεις. Άμα δε θες να σηκώσεις τα πιάτα παρακάλα το αρσενικό να το κάνει. Άντε όμως να βάλεις άντρα να κάνει νάζια. Γκέυ.

Όπως είχαν πει και στο αείμνηστο χολλυγουντιανό ταινιάκι, ο άντρας είναι το κεφάλι, αλλά η γυναίκα είναι ο λαιμός, και γυρνάει το κεφάλι όπου θέλει.

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

-Ναι! Λιπωδεις ιστους και κυτταριτιδες! Πφ!

-Πουκάμισο.Γαμώτο.Θα κάβλωνα άγρια για μια φουσταμπλούζα περιοπής.

-Ασε, κούραση δεν λες τίποτα. Η μαμά φύση θα πρεπε να παίρνει αντισυλληπτικα.Ολα θα είχαν λυθεί έτσι.

-Εμένα το μουνί μου ούτε ένα δίσκο δεν μπορεί να κουβαλήσει,ας μη συζητήσω για καράβια καλύτερα! Νταξ, το μουσάκι και οι πλάτες είναι ντεκαβλε,οκ. Αλλά με πνίγει το δίκιο.

-Ισως τελικά να πρέπει να γυρίσω ένα ξέκωλο βιντεοκλιπ εκεί μέσα.Με φτερά πούπουλα δερμάτινα και κίνκι σταφ.Θα τους πέσουν όλα τα πιάτα, θα τους απολύσουν, ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΧΑΧΑΧΑ.

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p