Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

Μονόλογος Ξεγυρισμένης Γκρίνιας

Ναι ξέρω έχετε ετοιμαστεί για ένα τεράστιο κατάλογο αναποδιασμένης γκρίνιας, όπου με ουδέτερο-γελοίο τρόπο θα παραπονιέμαι για το πόσο βαρετή είναι η ζωή μου και τι σκατά που πάνε όλα και τέτοια.Η, δεν έχετε προετοιμαστεί ιδιαίτερα γιατί σταρχίδια σας.
Μου αρέσει να γκρινιάζω, αλλά τώρα βαρέθηκα και θα πω τι έμαθα από όλα τα Ομορφα και Χρήσιμα Πραγματα Που Μου Συνέβησαν τελευταία.

Ενα.Δεδομένων των συνθηκών, αποφάσισα να εκπαιδευτώ στην αξιολόγηση και χορήγηση του Rorschach (ξευρετε, αυτό με τις κηλίδες μελάνης) αποκλειστικά για προσωπική χρήση.
-θα μου δώσεις το τηλέφωνο σου?
-Μισό. τι βλέπεις σ αυτή την εικόνα?
Ετσι θα σωθώ από την ψυχοπαθολογική πλέμπα που με κυνηγάει.

Δύο.Το να προσπαθείς να βρεις δουλειά και να προσπαθείς να διαβάσεις για την εξεταστική ταυτόχρονα, σε οδηγεί στο να αποτύχεις και στα δύο.Εμαθα λοιπόν να αποτυγχάνω. Είναι κάτι δύσκολο, όταν τυχαίνει να είσαι Εγω.

Τρια.Οταν δε σκοτώνεις ενα κουνούπι επειδή το λυπάσαι, είσαι εγώ. Οταν δε σκοτώνεις ένα κουνούπι επειδή το λυπάσαι και σ έχει γαμήσει στο τσίμπημα, εγώ είμαι μαλακισμένη.

Τέσσερα.ΠΟΤΕ δεν ρωτάς 11 η ώρα στο Μεταξουργείο ύποπτο καφενείο με πρεζάκια "που είναι ο τάδε δρόμος?".ΠΟΤΕ. Και αν εσύ το ξέρεις, αλλά κυκλοφορείς με κάποιον που τα αποτελέσματα στο Rorschach που ποτέ δεν του έκανες θα ήτο γιατομπούτσο,τονπαρατάςκαιτοσκαςτρέχοντας. Γκεγκε?

Πέντε.Σκάσε επιτέλους. Σκάσε.ΜατοΔία.

Εξι. Μην κλαίγεσαι που δεν είσαι αρκετά αυθόρμητη.Μερικοί άνθρωποι είναι ηλίθιοι ακόμα και όταν είναι συγκρατημένοι.Ναι, είσαι ηλίθια. (σε μένα μιλάω)

Εφτά.Χα, σιγά μην είχα εφτά ολόκληρα πράγματα να πω.

Οχτώ. 65 % των παιδιών απο έξι μέχρι 11 ετών στην Ελλάδα έχει τερηδόνα.Χρήσιμο.Ου.

4 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

να πω και την αλήθεια- όχι ότι σε νοιάζει- δεν τα πιστεύω τα προβολικά τεστ.

αλλά όλα τα υπόλοιπα ντάξει. γκρίνια, γουστάρω. και εγώ θέλω δουλειά και σπίτι και όλα να είναι τέλεια και τακτοποιημένα, αλλά ντρέπομαι να το πω γιατί ψάχνω μόνο μία μέρα. χα.

YO!Reeka's είπε...

:)

Parakmiako Ergaleio είπε...

Ε όχι και να το λυπάσαι το άτιμο το κουνούπι που σου ρούφηξε το αίμα σαν βαμπίρ!! Kill em all!

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

-Πίστευε και μη ερεύνα. Ελα ρε, έχουν πλάκα.
Αντε να μας δω όλους τακτοποιημένους...

-Ανταποδίδω χαμόγελο.

-Αγαπάμε κουνουπάκια. Γουί λοβ δεμ.

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p