Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2009

Μανιφέστο υπεραισιοδοξίας.

Οταν τα πράγματα είναι περίεργα, ένα απο τα πράγματα που με βοηθάνε πάντα είναι η προσγείωση στην πραγματικότητα.
Οταν θα βρω δουλειά ως υπερταλαντούχα επαγγελματίας σερβιτόρα παύλα καύλα,ΘΑ.

Κάνω δίπλωμα για μηχανάκι-αγοράσω μηχανάκι-αγοράσω δυο κράνη με ενδοεπικοινωνία και ραδιόφωνο-νοικιάσω γκαρσονιέρα-αγοράσω τεράστια τηλεόραση με πολλές ιντσες μέσα-βάλω την τηλεόραση στο ταβάνι τουαλέτας και μαξιλάρια στην μπανιέρα - το κάνω χόουμ σίνεμα-αγοράσω διαφανές κιτσάτο καπάκι χέστρας με ψάρια για αίσθηση θάλασσας-αγοράσω ηλεκτρική σκούπα ρομπότ που σκουπίζει ανιχνευτικά μόνη της όλο το σπίτι-κάνω δίπλωμα για ελικόπτερο-παρκάρω το απάτσι μου στο μπαλκόνι-πάω αράχοβα το χειμώνα-κάνω μαθήματα σνοουμπορντ-κάνω μαθήματα κιθάρας-κάνω μαθήματα γκάιντας-κάνω γαλλικά-αγοράσω ντισκόμπαλα για το σπίτι -αγοράσω πολλά καναπεδοκρέβατα απο το ικέα-πάω στην πράγα-πάω στο παρίσι-πάω παντού-αγοράσω μεταχειρισμένο τουτού διαλυμένο-το βάψω πορτοκαλί με κόκκινες βούλες- κάνω δίπλωμα για μεγάλη μηχανή- αγοράσω πέτσινα-γίνω μηχανόβια- κάνω το γύρο της ευρώπης- πουλήσω τη μηχανή- αγοράσω ποδήλατο-πάω στο θιβέτ-μαζέψω λεφτά για το μεταπτυχιακό- μαζέψω πολλά γραμματόσημα(οκ μαλακία αυτό)- αγοράσω ένα λεωφορείο-κάνω τα δρομολόγια όποτε θέλω εγώ-κάνω μαθήματα για καταδύσεις-γίνω δύτης-ανακαλύψω ένα ναυάγιο-το κρατήσω μυστικό για να σκάσουν όλοι-περάσω όλα τα μαθήματα-δημοπρατήσω μια τρίχα μου-πιάσει 1000000000 ευρά-ανοίξω μια τράπεζα-δανείζω χωρίς τόκους-αγοράσω δυο ίμο πριν εκλείψουν οριστικά-φτιάξω το σπίτι μου με συνθήκες έλλειψης βαρύτητας-κοιμάμαι στο ταβάνι-προσπαθώ όλη μέρα να σπάσω ένα ποτήρι στο πάτωμα-καλώ κόσμο για εναέριο ποδόσφαιρο σαλονιού-κάνω νόου γκράβιτι πάρτυ-μάθω να ζωγραφίζω βιτρό.

δι έντ.

6 σχόλια:

Lydia X είπε...

Αυτό το μανιφέστο υπεραισιοδοξίας με έκανε να βουρκώσω. Κι εγώ με κάτι τέτοια ονειροπολώ και μου χρυσώνω το χάπι. Μόνο που εγώ σκέφτομαι ότι θα διακοσμήσω το σπίτι μου όπως το εσωτερικό του USS-Enterprise.

Και η σκούπα που λες ΓΑΜΕΙ. Τη λένε Ρούμπα 2000 και είναι ό,τι ωραιότερο υπάρχει.

Σούλα Φρίκη είπε...

πέτα και καμιά εξέταση αίματος στο μένιου

* και ορμονική καλού κακού σου λέει γύναιων ψυχολογία έρμαια των ορμονών *

Flonsavardu είπε...

το καπάκι τουαλέτας το είχα στο πατρικό μου. είναι κιτς όσο δεν πάει.

δεν είδα πουθενά σκάφος όμως. που πήγε το σκάφος; the ultimate fantasy.

Flonsavardu είπε...

άστο καλό σου συνάδελφος είσαι; τώρα έκανα μια γύρα στο blog σου και το πήρα πρέφα. αν σπουδάζαμε μαζί μάλλον θα ήσουν από αυτές που συμπαθούσα (εγώ τέλειωσα στου ρεθύμνου). η αλήθεια είναι ότι δεν εκτιμούσα κανένα συμφοιτητή και καμιά συμφοιτήτρια ιδιαίτερα. να πω και την αλήθεια ούτε κανένα καθηγητή. ως προς το επάγγελμα πάντα.

Parakmiako Ergaleio είπε...

Χμμμ μπουγάτσα μου, νομίζω είσαι ακόμα επηρεασμένη απ'το Σαββατόβραδο ε? Κάτσε, τον φούρνο μικροκυμάτων τον ανέφερες ή όχι?

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

-Λοιπόν έχω δει ΟΛΑ τα βιντεακια με τη ρουμπα στο γιουτιουμπ!!!!! αλλα εχει 400 ευρα ρε πουστη!!!αχ...οταν θα πιασω δουλεια...

-Τι λες καλε! Να μου βρει κανα ειντς κανα κοξακι καναν ανθρακα και μετα να προσθεσω στη λιστα "θα αγορασω ταφο με στρας" απαπαπαπαπαπαπα.

-αχ ναι ειναι καρακιτς και απολυτα υπερβατικα τελειο.το σκαφος ρε συ δεν θα το χρειαζομαι γιατι θα εχω ελικοπτερο μηχανη και καπακι τουαλετας με θαλασσα! και εχω και μια καυλα με τα φερι.ναι ειμαστε συναδελφοι και μαλλον θα συμπαθιομασταν γιατι θα αντιπαθουσαμε μαζι ολους τους υπολοιπους χαχαχαχα

-το κειμενο γραφτηκε πριν απ το σαββατοβραδο! και οχι δεν τον ανεφερα. το φουρνο μικροκυματων τον σκεφτηκα μετα.αχ.τι ωραια!

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p