Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009

Φθινοπωρινές Μαλακίες

Μου λείπω όπως ήμουνα το καλοκαίρι, αρμυρή και ξέγνοιαστη, με το δέρμα μου υγρό και τα μαλλιά μου ανάκατα. Μου λείπει που τα μάτια μου έβλεπαν απ τη μια σκοτάδι και άστρα, και απ την άλλη φως, μπλε και κόκκινο και τον ήλιο πίσω απ το βουνό να βγαίνει, σαν αντίο στο παλιό και καλημέρα στο καινούριο, μια γεύση από παλιά, και στα εφτά μου πίσω απ το Αγιον Ορος έσκαγε ο ήλιος, αυτός είναι ίδιος και εγώ δεν είμαι πια εφτά
Μου λείπουν τα πόδια μου πανω στην άμμο και πάνω στις πέτρες, το σκίσιμο που έκανα σκαρφαλώνοντας, εκείνη η γαμιόλα τεράστια ακρίδα που ήταν λες και την έφτυσε ούφο,μου λείπει ο πόνος στ αυτιά απ τις βουτιές στα βαθειά, μου λείπει το βραχιόλι στο πόδι μου με το κουδουνάκι, μου λείπει που δεν βάφτηκα ένα ολόκληρο καλοκαίρι, οι φακίδες μου που αρχίζουν να φευγουν, μου λείπουν τα τρένα και τα λεωφορεία, το κολλώδες αντηλιακό μου, η θάλασσα, η θάλασσα,μου λείπει να ξυπνάω 6 η ώρα απ τα τζιτζίκια, μου λείπει να κοιμάμαι με δυο τρεις νυχτοπεταλούδες και ένα απο αυτά τα τέρατα που κάνουν γριγρι το βράδυ και να μη μ ενδιαφέρει, μου λείπουν οι τραχιές φτέρνες απ τ αλάτι, οι ελπίδες και τα σχέδια που είχαν γεύση ούζο και ψάρι,μου λείπει το ότι είχα παρατήσει τις τύψεις μου στην Αθήνα,μου λείπει η ησυχία και το κύμα,μου λείπει το να μη μου λείπει τίποτα

5 σχόλια:

Chris είπε...

Γι' αυτό λέω πως το Φθινόπωρο τον παίρνει κι ας λένε όλοι το αντίθετο.

Flonsavardu είπε...

μετά από πολλά καλοκαίρια κατάφερα να ξεκλέψω μια βδομάδα ξενοιασιάς.

πρώτη μου φορά έκανα διακοπές τον σεπτέμβρη, κάτι τα σχολεία που άρχιζαν, κάτι οι εξεταστικές, ήταν η πρώτη. το νησί είναι ίδιο, όπως το είχα βρει πριν 2 χρόνια, τέλη ιουλίου, όσον αφορά τον καιρό. μόνο που τώρα είχα τον καιρό να το απολαύσω, να κάνω όσα έγραψες, να θαυμάσω τα αστέρια και να μοιραστώ ευχάριστες σκέψεις με τον εαυτό μου, πράγματα που δεν μπορούσα να κάνω τα 2 τελευταία χρόνια με τις 3 φίλες μου. ένιωσα πάλι παιδί, ένιωσα πάλι καλοκαίρι μετά από περίπου 6-7 χρόνια.

αύριο τελειώνει. ούτε μπορώ να διανοηθώ πως θα αντιμετώπιζα τον χειμώνα χωρίς αυτές τις 7 μέρες.

Parakmiako Ergaleio είπε...

Αν και αγαπώ τις βροχούλες μ'έκανες να νοσταλγήσω κι εγώ με το κείμενό σου...
Αχ θάλασσά μου σκοτεινή που λέει και το άσμα.

nαshιrα είπε...

:( ομοιοπαθουσα

ηταν τοσο ωραια στις διακοπες φετος..

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

-τομμπαιρνει. αγρια και με παθος.

-και μενα οι διακοπες που εκανα ηταν ολα τα λεφτα...και αντε να προσαρμοστεις...

-και γω αγαπω τις βροχουλες.αλλα θελω διακοπουλες.

-πωπω υπαρχουν πολλοι π περασαν ωραια φετο.αντε και καλο μας χειμωνα..

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p