Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2009

Μάι λάιφ ακόρντινγκ του Τρύπες

Pick your Artist:Τρύπες


Are you a male or female: Ταξιδιάρα ψυχή
Describe yourself: Ακροβάτης
How do you feel?: Από μια άδεια καρδιά
Describe where you currently live: Παράξενη πόλη
If you could go anywhere, where would you go?: Εδώ
Your favourite form of transportation: Στην τροχιά των χαμένων
Your best friend,-s is/are: Τα κανονικά παιδιά
You and your best friends are: Θλιμμένοι στη γιορτή μας
What's the weather like? Αέρας
Favourite time of day: Θ ανατέλλω
If your life was a TV show, what would it be called?: Η αγωνία μου είναι φως
What is life to you: Δρόμος
Your current relationship: Χωρίς εμένα
Your fear: Δεν υπάρχω
What is the best advice you have to give? Ο,τι σκοτώνεις είναι δικό σου για πάντα
Thought for the Day: Άχαρη μέρα
How I would like to die: Πάρτυ στον 13ο όροφο
My soul's present condition: Όλες οι απαντήσεις
My motto: Όλα τελικά ξαναγυρνάν σε μας

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p