Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

Είπε η Βάσια, και άναψαν όλα τα φώτα.

Καφές , ήλιος, μεσημέρι, χαχανητά. Ενας παππούς που θέλει να μου κάνει το πορτραίτο. Σουβλάκια, πίτες, καπουτσίνοι. Και κουβεντούλα.
"Ποιά απογεύματα έχεις ελεύθερα?"
"Κάτσε να βγάλω την ατζέντα μου να σου πω"
"Κάτσε, θα σε σημειώσω, Βάσια ελεύθερη Τρίτες και Πεμπτες"
"Παρασκευή?"
"Δουλεύω μέχρι τις δύο"
"Δευτέρα?"
"Δουλεύω εγώ"

Χαχαχα πως γίναμε έτσι. Φωτογραφίες στα γκραφιτι των Εξαρχείων. No more heroes εγω, the only solution εσυ. Ανάσα τα καφεδάκια. Και μια αίσθηση φρεσκάδας που μου χε λείψει.

"Ρε, γιατί δεν ανάβουν τα φώτα?" (βλέπε τίτλο)

(ρε το ποδήλατο είναι ωραίο δεν είχα κατσει ποτέ στο ποδήλατο και ο καπουτσίνος ήτο καλός.)

5 σχόλια:

Unknown είπε...

ναι το ποδηλατο ειναι ωραιο. κανει και καλο ρακομελο. win.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΡΕΙΝΙ ΤΡΕΛΟ

Parakmiako Ergaleio είπε...

^
Ζηλεύεις ε? :P

Agit, εκεί πρέπει να κάνουμε κάποια συνάντηση. Γαμάει το μαγαζάκι.

Parakmiako Ergaleio είπε...

Μπουγάτσα μου οι πικς βγήκαν τέλειες!! Να θυμηθώ να στις δώσω. Πρέπει να βρούμε κι άλλα γκράφιτιιιιζζζζ.

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

-Το ποδήλατο είναι μεγάλο. Δεν έμπαινα ποτέ γιατί νόμιζα ότι είναι μικρό. Ρακόμελο? Νάιςςς.

-Η ζωή είναι όμορφη φίλε μου.

-χαχα ναι ε? Αρα δεν πήγε τζάμπα η ρόμπα!!

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p