Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009

Αρχίδια με ρίγανη

Μου έχουν πει ψέμματα. Πολλές φορές. Εχω δει ανθρώπους να λένε ψέμματα. Εξωφρενικά και παρανοικά προφανή συνήθως. Απ την πρακτική μου έχω την εμπειρία να γνωρίζω άτομα που το 80% αυτών που λένε είναι ψέμματα.

Γιατί μου είναι τόσο δύσκολο να δίνω σημασία στη φωνούλα μέσα μου που λέει "σε δουλεύουν" και τη βουλώνω με το "ΣΚΑΣΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΨΕΜΜΑΤΑ ΣΚΑΣΕ"

Ναι, οι άνθρωποι είναι καλοί, και ναι, κάποιοι από αυτούς σε φλομώνουν στο ψέμμα, σου τη φέρνουν από πίσω και σ εκμεταλλεύονται.

Η επιλέγεις να το δεις όπως είναι, η επιλέγεις να κάνεις ότι δεν υπάρχει.

(Γιατί θέλω τόσο μα τόσο να κάνω ότι δεν υπάρχει?)

5 σχόλια:

Chris είπε...

Όσο υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλό σου, άσε τον άλλο να ηδονίζεται με τις μαλακίες που απολαμβάνει να λέει. Οι ψεύτες άλλωστε είναι απλώς ανασφαλή/φυγόπονα άτομα.

Καλά το πρώτο, ποιος χέστηκε. Το δεύτερο όμως όταν το πάρεις χαμπάρι δεν είναι ψιλοκαύλα να του το τρίψεις σαν γυαλόχαρτο στις ρώγες?

Unknown είπε...

in the words of the great philosopher Fox: "I want to believe".

γιατι; ισως ειμαστε πιο ανετα οταν ξερουμε οτι οι αλλοι ειναι πιο βαθια στα σκατα απο μας.

Loud Melody είπε...

Γιατί κάποιοι στη ζωή είναι πολύ δειλοί και προτιμούν να παραμυθιάζονται. Προσωπικά όταν αποδειχτεί κάποιος ψεύτης δεν πάει στη μαύρη λίστα, απλά εξαφανίζεται από όλες τις λίστες μου, δεν υπάρχει.

founio είπε...

Μπουγατσούλα μου γεια σου.

Όπως σου είπα και απο κοντά, καλύτερα να τη πατάς για να αποκτάς εμπειρία και να μη ξανακάνεις λάθος.

Αν αφορά αυτό που φαντάζομαι, κοίτα τον εαυτό σου γιατί αξίζεις πολλά και άσε τους άλλους να κουρεύονται.

Υπάρχουν επιλογές!

Φιλούδια!

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

-ΓΥΑΛΟΧΑΡΤΟ ΣΤΙΣ ΡΩΓΕΣ. ΓΥΑΛΟΧΑΡΤΟ ΣΤΙΣ ΡΩΓΕΣ.ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΑΥΤΟ. ΑΟΥ ΑΟΥ ΑΟΥ

-Εν μέρει διαφωνώ, σε κάποιες περιπτώσεις τα θύματα και οι "βουτηγμένοι στα σκατά" είναι και αυτοί που θεωρούν οτι έχουν το δικαίωμα να σου γαμήκουνε την πίστη.

-Ναι, στην περίπτωση της λίστας, συμφωνάω, ούτε σε μένα υπάρχουν στις λίστες μου. Υπάρχουν οξω ομως ...

-Υπάρχουν επιλογές. Το κρατάω αυτό. Τα φιλιά μου!

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p