Πέμπτη 20 Αυγούστου 2009

Δέκα πράγματα που δεν ξέρατε για μένα και θα σας αναγκάσω να μάθετε

1.Μου αρέσει να κοιμάμαι στο πάτωμα.

2.Με ανατριχιάζει ο ήχος γραψίματος από χαλασμένους μαρκαδόρους.

3.Έκανα κλασσικό μπαλέτο μέχρι τα δεκάξι.

4.Είμαι αυτός ο άνθρωπος που όταν πέφτει το ασανσέρ θα φωνάξει "Λυγίστε τα γόνατα σας ΤΩΡΑ" και όλοι θα τον ακούσουν, αλλά αγχώνεται όταν είναι να πάρει τηλέφωνο να παραγγείλει σουβλάκια.(ναι αυτό με το ασανσέρ έγινε.χα.)

5.Γαργαλιέμαι τόσο στις πατούσες που δεν μπορώ να ξύσω τα κουνούπια που με τσιμπανε εκεί.

6.Οταν ήμανε μικρή, νόμιζα ότι ο Κρίστοφερ Ρόμπιν απο το Γουίνι( αυτό το πιτσιρίκι, το θυμάστε?) λεγόντουνε Κρίστο Φερόμπιν.Το ίδιο συνέβαινε και με το "Ενα το χελιδόνι". Νόμιζα ότι έλεγε "θέλει κι η Ζωντανίνα.Πινουν το αίμα τους." (Θέεεελει κι οι ζωντανοιιι να διιινουν το αιιιμα τους) τωρα πινουν η δινουν λεει? δεν θυμαμαι και βαριεμαι να ψαξω.

7.Οταν ήμουνα εξι έκλαιγα μια βδομαδα γιατί πεθανε το φασόλι που φύτεψα στο βαμβάκι.

8.Μπορώ να ξύσω τ αυτί μου με το μεγάλο δάχτυλο του ποδιού. Παρόλα αυτά, δεν το κάνω.

9.Κοιμάμαι στα αεροπλάνα. Και στην απογείωση και στην προσγείωση.

10.Φτερνίζομαι όταν πίνω κοκα κόλα αφού έχω φάει. Η πρεπει να πιω κόκα κόλα και να μη φάω, η να φάω και να μην πιώ κοκα κόλα.

αυταααα

6 σχόλια:

Lydia X είπε...

You're a freak, I love you.
<3

Unknown είπε...

Κοιμαται στ'αεροπλανα, wtf. ΠΩΣ;

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

- <3<3<3<3<3<3!!!

- Ε ναι.Που να καταλάβει ένας άνθρωπος που δεν χουζουρεύει στο κρεβάτι. Τζίζους.

Loud Melody είπε...

Η ιστορία με το φασόλι με συγκίνησε πάντως...

Parakmiako Ergaleio είπε...

Μετά απ'αυτό το ποστ συνειδητοποιώ ότι μού'χει λείψει η παράνοιά σου.

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

-Εμενα να δεις! Μιλαμε για θρηνο και οδυρμο!

-Παρανοια?Παρανοια?Παραααααλλλοοοοοοογοοοοοο....

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p