Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

Περι θερμανσης ,φερεγγυοτητας, υπεραπλουστευσης

Σημερα δεν εκανα τιποτα. Οταν λεμε οτι δεν εκανα τιποτα, εννοουμε οτι το "δεν εκανα τιποτα" το εκανα ολη μερα. Σηκωθηκα, και ετσι οπως σηκωθηκα θα ξαναπαω για υπνο.
Ισως να ναι αυτο το τιποτα που με κανει να ξαναποσταρω.Αν μη τι αλλο, το να γραφεις κατι ειναι κατι, δεν ειναι τιποτα. Σκεφτομουνα λοιπον τα αεροθερμα. Οσοι απο σας εχετε αεροθερμα, τζακια, καλοριφερ,και οτιδηποτε σε θερμαντικο επιπλοειδες αντικειμενο, θα εχετε σιγουρα παρατηρησει το εξης.Οταν καθεστε κοντα του,καποιο μερος του σωματος σας ζεσταινεται επικινδυνα, και το ακριβως αντιθετο μερος σας παγωνει ανεξελεγκτα.
Εχουμε λοιπον τη δεξια μου πατουσα να καιγεται,οπως και το δεξι μου μπουτι-γαμπα-και-τα-συναφη.Το αριστερο μου χερι ομως παγωνει, και πιανοντας τη δεξια μου πατουσα προσπαθει να ζεσταθει,με αποτελεσμα να παγωνει και η πατουσα, και το χερι να συνεχιζει να ειναι παγωμενο.
Καποιος θα το ανελυε με τους νομους της φυσικης. Καποιος θα τονιζε οτι δεν εχω ντυθει σωστα. Ε εγω θα το αναλυσω ως εξης.
Εχουμε μια πηγη θερμοτητας που ξερουμε οτι ειναι διπλα μας. Συγκεκριμενα, εμενα το αεροθερμο βρισκεται ακριβως διπλα στο γραφειο μου.Οποτε το μονο που εχω να κανω, ειναι να απλωσω το κουλο μου, και να πατησω το κουμπι.Βεβαια ξερω οτι στο τελος θα καταληξω η μιση να καιγομαι και η αλλη μιση να κρυωνει,και αν δοκιμασω να ζεστανω τον μισο μου εαυτο με τον φλεγομενο αλλο μισο, απλα θα κρυωσω ολοκληρη.
Επισης γνωριζω πολυ καλα πως η λυση λεγεται ρουχα.Ειναι στην ντουλαπα μου, που βρισκεται στο δωματιο του αδερφου μου. Για να φτασω ομως στα ρουχα,θα πρεπει να σηκωθω, να περπατησω, να κανω μια γεωτρηση καθως ειναι πασιγνωστο πως η ντουλαπα μου ειναι τακτοποιημενη συμφωνα με το χαρακτηρα μου, και να πιασω κατι ζεστο να φορεσω.
Ολη αυτη η διαδικασια για να πραγματοποιηθει προυποθετει φυσικα το να χρησιμοποιησω μπολικους μυες, ενεργεια, θερμιδες, βαλε τη σκεψη του τι ειναι καλυτερο να φορεσω, βαλε την αποφαση, βαλε τη φαντασια που θα χρειαστω για να το βρω, βαλε το βρισιδι που θα ριξω οταν θα πεφτουν διαφορα ρουχα κατω, βαλε, βαλε,βαλε.
Βεβαια το καλο ειναι οτι θα ζεσταθω ολοκληρη και θα αισθανθω οτι κατι εκανα.Το κακο ειναι οτι με μια απλη κινηση του χεριου μου ζεσταινομαι η μιση.
Υπαρχει και η αλλη λυση.Να κουναω το αεροθερμο μολις καιγομαι. Και να το βαζω στην αντιθετη μερια.Πραγμα που αποκλειεται πρωτον απο βαρεμαρα, και δευτερον επειδη στο χρονο που θα χρειαστει να ζεσταθει η μια πλευρα, εχει παγωσει η αλλη , πραγμα που μας φερνει στα ιδια.Επισης αποκλειεται το να γυριζω εγω καθε τρεις και λιγο, για καθαρα πρακτικους λογους(πρεπει να βλεπω την οθονη)
Αρα το προβλημα μου εχει μεν λυση, αλλα η λυση απαιτει δραση, και σημερα δεν ειμαι και πολυ καλη στη δραση (αουτς καηκε η πατουσα μου) οποτε αναμενω να βελτιωθει ο καιρος,τουλαχιστον τα κλιματιστικα το καλοκαιρι εχουν τηλεκοντρολ και στοχευουν στο απειρο.
"Σας καιει ο κωλος σας αλλα κρυωνει το νεφρο σας; Περιμενετε να καλοκαιριασει και ολα θ αλλαξουν"

5 σχόλια:

MaHaHoU είπε...

To αεροθερμο μπορει κι εκεινο να στοχευσει το απειρο...φυσικα δεν εγνωριζουμε το μεγεθος του δωματιου σου (την εκταση του κοκ)...Οπως και να χει καλυτερα να στοχευει το απερο μην παθεις και κανα κακο ετσι κουκλι??
Επισης οι ντουλαπες μας πριν απο κανα χρονο πρεπει να ηταν τραγικα ιδιες!!!
Αντε μακια...

Chris είπε...

2 αερόθερμα.

(η σπάταλη)

Ανώνυμος είπε...

Πόσες φορές πρέπει να σου πω να μην κυκλοφορείς γυμνή τριγύρω?!?!?!
Τστστς!Ντύσουυυυυυυυυυυ!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Ή να πάρεις 15 παπλώματα και να τυλιχτείς! :Ρ

founio είπε...

Έζησες την απόλυτη αδράνεια. όταν είμαστε στη δουλειά, την αναζητούμε με λαχτάρα και όταν έρθει μας τραβάει σα κινούμενη άμμος. Και εμείς οι βλάκες και να θέλουμε να φύγουμε, δε μπορούμε.

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p