Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

λεξς

Νομίζω οτι το Υπερφασικό Υπερφυσικό Τέρας Από Μακαρόνια Που Βράζοντας Σχημάτισε Τον Γκόζμο, μοίρασε λέγειν και μπλαμπλα σε αυτούς που δεν μπορούσαν να πουν αυτά που έχουν μέσα τους,για να μην τους κάνει να αισθάνονται τελείως ανάπηροι και αυτιστικοί.
Ετσι, όταν κοιτάζονται στον καθρέφτη το πρωί, είναι περήφανοι για το ότι τουλάχιστον μπορούν να μιλάνε άπειρες ώρες για θέματα όπως η σούπα με γράμματα και το πως θα έπρεπε να γράφεται το μπλε.

(βέβαια,μερικά πράματα λέγονται καλύτερα χωρίς λέξεις.)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρεις πόσο πολύ θα συμφωνήσω μαζί σου!
:)
Μάθε το

Ανώνυμος είπε...

Που είσαι εσυ;;;;

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p