Δευτέρα 18 Αυγούστου 2008

Η αιωνια μουχλα ενος κολλημενου μυαλου( του δικου μου συγκεκριμενα)

Ειμαι στην Αθηνα εδω και μια βδομαδουλα, αλλα βαριεμαι να ξεκουνηθω να γραψω καμια λεξη,η γενικοτερα να κανω το οτιδηποτε.
Ημουνα λοιπον στην Ισπανια ,οπου πηγα αφου εχασα το πορτοφολι μου, επαθα λουμπαγκο, και την πρωτη μερα π εφτασα μου ηρθε και η γαμοπεριοδος. Κατα τα αλλα ηταν ενα γεματο ταξιδι, κ οταν λεω γεματο εννοω γεματο μερη, μυρωδιες, απαισιο φαγητο, καβγαδες, και ωραιο καμακι.
Και επειδη τα τεσσερα πρωτα τσουζουν ακομα πολυ για να τα αναφερω, θα αναλυσω το τελευταιο.
Νταξει θα ακουστει σαν την κλασικη παπαρια "οι αντρες δεν υπαρχουν πια, τους πατησε το τρενο" και αλλες τετοιες σαχλαμαρες που αποφευγω. Αλλα. Οφειλω να ομολογησω. Ζω στην Ελλαδα 21 συναρπαστικα χρονια. Παιδες, οι Ισπανοι σας τρωνε λαχανο.
Εισαι στην Ελλαδα. Τι κανεις? πρεπει να τον κοιτας σαν λιμασμενη. Εκεινος? Ε θα σου ριξει μια ματια, αλλα οχι για πολυ, γιατι αμα σε κοιταξει για πολυ θα καρφωθει, και αμα καρφωθει κ εσυ δεν γουσταρεις? ε? Θα φαει χλαπατσα. Και εννοειται οτι ειναι σαφως πιο ασφαλες να αφηνεις τους αλλους να κοιτανε, δεν κινδυνευει και ο ανδρισμος σου βρε αδερφε.
Οι Ισπανοι? Σε κοιταγανε μεχρι να τραβηξεις εσυ το βλεμμα. Απο τον 15χρονο πιτσιρικα μεχρι το ραμολιμεντο με το π. Και οχι οπως εδω, που περναει σου λεει ενα "θα σου ξεσκισω τον @@@ μαναρα μου" με το οποιο ειναι σιγουρος οτι εσυ θα τον κλασεις κανονικα, αρα και αυτος το επαιξε αντρας και τα σκυλια δεμενα. Σου μιλαγανε σαν ανθρωποι, θελανε να πιασετε κουβεντα οχι να πουν την αηδια τους και να το σκασουν τρεχοντας.
Ε ρε Γκρικ λοβερ με τριχα για πουλοβερ κουνια που σε κουναγεεεε...Θα μετακομισουμε ολες στην Ισπανια και θα καταληξετε να τη βρισκετε μεταξυ σας...Πραγμα καθολου κατακριτεο βεβαια. Αλλα θα θελα να δω πως θα την πεφτετε ο ενας στον αλλον .

5 σχόλια:

Lydia X είπε...

Τώρα νομίζω ότι γίνεσαι άδικη.
Σε ΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ θα ξανακούσεις να εκφράζουν το θαυμασμό τους λέγοντας 'μανίτσα,μουνάρα,ζαρκάδι,καυλοράπανο,καύλα,πουτανάκι,τι κωλάρα/βυζάρες/μπουτάρες είναι αυτή/ές μανάρα μου,είσαι να σε χύσουν μες τη μούρη"
οχι πες μου σε ποια άλλη χωρα.

Chris είπε...

Καλημέρα δεσποινίς.

Εγώ έχω την εξής απλή πρόταση: μαζί με τα πορτοκάλια Βαλένθια, να κάνουμε και μαζικές εισαγωγές αρσενικών. Με φορτηγά. Ε?

Ανώνυμος είπε...

Bougatsa mhpws thes na gyriseis sthn Ispania???? Pou ksereis.....mporei na'xeis pali kai ta tyxera sou!!!;-) Oi Ispanoi lovers se perimeeeeeeeeeeeeeeeeenoun!
Lydia eisai kafroulini eeeee???
lol

Lydia X είπε...

Tώρα κατάλαβες αυτό που όσοι με ξέρουν, το βροντοφωνάζουν τα τελευταία 20 χρόνια;

Duuuuuuuuh.
Reeeeeeeeeetaaaaaaaaard!!!!!:P

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες είπε...

Ισπανοι. Με φορτηγα. Με κοντεινερ. Με κουριερ. Αχχχχ.....

Ποια ειναι η γνωμη σας για τα σοκολατακια Gioconda.

ναι, εγω ειμαι.

Σπουδαζω.Υποτιθεται.Τα ξυνω δηλαδη. Παρ'ολα αυτα εχω εναν πλουσιο εσωτερικο κοσμο,μια βαθεια συμπονια για την ανθρωποτητα, μια ελια στον ωμο, και μια μαλακισμενη αισιοδοξια για τα παντα.Συνηθως. Ισως να μην εχω κατι ιδιαιτερο η ψαγμενο η βαρυσημαντο να πω.Ισως παλι και να εχω. Οπως και να χει καλως σας βρηκα.Α ξεχασα. Το ιπταμενη μπουγατσα μου το βγαλανε. Δεν ξερω ακριβως γιατι, ισως να εχει να κανει με το χρωμα μου,με το γεγονος οτι πεταω, κατι τετοιο.:p